Hoi hoi
Ik heb vandaag mn kleine voor t eerst het middeltje tegen spruw gegeven..
Ze weten niet zeker of t spruw is, maar het witte tongetje hield al 2 weken aan.. ondanks de bosbessensap die ik heb geprobeerd en de flessen en speen elke dag uitkoken na de voedingen en alles elke dag meteen wassen..
Hij krijgt ook melk voor hongerige baby's. Mn kind is sinds dit medicijn helemaal over de rooie. Wat kan ik hiermee? Zijn er andere oplossingen? Iets anders dan bosbessensap want dat heb ik al geprobeerd.
Ik vind dit gewoon echt heel zielig voor hem!!! Mn hart breekt om te zien hoeveel pijn hij hiervan heeft.
Liefs,
Een bezorgde mama.....
Ah oké! Heb je een tip welke te gebruiken / waar te halen?
Ik kocht het gewoon bij de Albert Heijn, volgens mij van hero was dat toen. Kokosolie kun je ook nog proberen, lees dat dat bij sommige ook helpt, hier deed dat helaas niks. Wel is het ook belangrijk dat jij voor en na elke voeding je tepels schoonmaakt, anders blijven jullie elkaar besmetten
Ik wil niet eens doorzetten aan de ene kant, vind t zo zielig!! Vooral omdat ze niet zeker weten of t wel spruw is.. de huisarts heeft mn kindje niet gezien, maar de telefoniste zei dat ze vrijwel zeker weet dat t spruw is als t al 2 weken aanhoud met alle voorzorgsmaatregelen die ik al neem..
Ik wil niet eens doorzetten aan de ene kant, vind t zo zielig!! Vooral omda ...
Je hoeft spruw eigenlijk niet te behandelen, alleen als hij er echt last van heeft. Als je een gaasje pakt, die in je kraampakket zat, en dat om een wattenstaafje of je vinger doet en dan over het tongetje wrijft en kijkt of het weggaat, dan weet je of het spruw is of niet. Spruw krijg je niet weg namelijk
Wij zijn bijna een maand bezig geweest met nystatine vanwege de spruw.. Uiteindelijk ook bosbessensap als tip gekregen van het consultatiebureau en nu uiteindelijk duo spray gekocht bij de vakdrogist. Vandaag voor het eerst gebruikt dus kan niet zeggen of het al werkt. Maar iig minder troep dan die nystatine.
Kokosolie! Hier met een paar dagen over.
Elke voeding beetje kokosolie op de speen van de fles. Is een neutrale smaak dus hier pakte ze de fles gewoon goed