22 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook 1 dag.. daarna ging het beter

2 maanden geleden

Genetaan violet heb ik toen ook goede verhalen over gelezen. Zelf geen ervaring mee omdat de bosbessensap wel hielp hier

2 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Genetaan violet heb ik toen ook goede verhalen over gelezen. Zelf geen erva ...
Gentiaan violet, dat is het

2 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Genetaan violet heb ik toen ook goede verhalen over gelezen. Zelf geen erva ...
Wat doe je dan met de bosbessensap?

2 maanden geleden

Mijn dochtertje kon toen trouwens een dag of 9 niet poepen door de nystatine, dus wie weet heeft hij ook veel last van krampjes

2 maanden geleden

Reactie op Finch

Wat doe je dan met de bosbessensap?
Op een wattenstaafje en dan na elke voeding daarmee over de witte plekjes op de wangen en tong

2 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Op een wattenstaafje en dan na elke voeding daarmee over de witte plekjes o ...
Ah oké! Heb je een tip welke te gebruiken / waar te halen?

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde…. Ik ben weer direct gestopt met de nystatine en gebruik nu kokosolie. Dit werkt voor mij tot nu toe goed!

2 maanden geleden

Reactie op Finch

Ah oké! Heb je een tip welke te gebruiken / waar te halen?
Ik kocht het gewoon bij de Albert Heijn, volgens mij van hero was dat toen. Kokosolie kun je ook nog proberen, lees dat dat bij sommige ook helpt, hier deed dat helaas niks. Wel is het ook belangrijk dat jij voor en na elke voeding je tepels schoonmaakt, anders blijven jullie elkaar besmetten

2 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Ik kocht het gewoon bij de Albert Heijn, volgens mij van hero was dat toen. ...
Ja, precies. Al lijk ik gelukkig niks te hebben. Maar wat een irritant iets om vanaf te komen.

2 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Mijn dochtertje kon toen trouwens een dag of 9 niet poepen door de nystatin ...
Ik heb t pas 1 keer gegeven maar paar uur later echt helemaal overstuur. Overstrekken en vreselijk huilen echt super zielig om aan te zien.

2 maanden geleden

Reactie op Keesha1999

Hier precies hetzelfde…. Ik ben weer direct gestopt met de nystatine en geb ...
Ik heb wel cocosolie in huis maar geraffineerde.. is dat oke? Dus zonder geur zeg maar. En wat doe ik daarmee dan?

2 maanden geleden

Reactie op rjbb89

Ik heb wel cocosolie in huis maar geraffineerde.. is dat oke? Dus zonder ge ...
Nee het moet schijnbaar juist met geur zijn!

2 maanden geleden

Reactie op Finch

Hier ook 1 dag.. daarna ging het beter
Ik wil niet eens doorzetten aan de ene kant, vind t zo zielig!! Vooral omdat ze niet zeker weten of t wel spruw is.. de huisarts heeft mn kindje niet gezien, maar de telefoniste zei dat ze vrijwel zeker weet dat t spruw is als t al 2 weken aanhoud met alle voorzorgsmaatregelen die ik al neem..

2 maanden geleden

Reactie op rjbb89

Ik wil niet eens doorzetten aan de ene kant, vind t zo zielig!! Vooral omda ...
Snap ik!

2 maanden geleden

Reactie op Finch

Nee het moet schijnbaar juist met geur zijn!
Ohhh pfff waar haal ik dat?

2 maanden geleden

Reactie op Finch

Ja, precies. Al lijk ik gelukkig niks te hebben. Maar wat een irritant iets ...
Ik had ook niks, tenminste, ik had nergens last van, maar volgens mij hoeft dat ook niet om hem te kunnen besmetten

2 maanden geleden

Reactie op rjbb89

Ik wil niet eens doorzetten aan de ene kant, vind t zo zielig!! Vooral omda ...
Je hoeft spruw eigenlijk niet te behandelen, alleen als hij er echt last van heeft. Als je een gaasje pakt, die in je kraampakket zat, en dat om een wattenstaafje of je vinger doet en dan over het tongetje wrijft en kijkt of het weggaat, dan weet je of het spruw is of niet. Spruw krijg je niet weg namelijk

2 maanden geleden

Wij zijn bijna een maand bezig geweest met nystatine vanwege de spruw.. Uiteindelijk ook bosbessensap als tip gekregen van het consultatiebureau en nu uiteindelijk duo spray gekocht bij de vakdrogist. Vandaag voor het eerst gebruikt dus kan niet zeggen of het al werkt. Maar iig minder troep dan die nystatine.

2 maanden geleden

Kokosolie! Hier met een paar dagen over. Elke voeding beetje kokosolie op de speen van de fles. Is een neutrale smaak dus hier pakte ze de fles gewoon goed