Sinds gister slaap ons zoontje (5 weken) overdag bijna niet, daarnaast is hij heel onrustig en trappelt met z’n beentjes en beweegt veel met z’n armpjes/handjes.
Hij kan niet echt z’n rust vinden.
Iemand ook in deze fase en nog tips?
Ik denk dat die van mij hier ook last van heeft op dit moment. Inbakeren in eigen bedje werkt voor ons top. En wanneer er drukte is slaapt die ook als een roosje. Als het rustiger is dan spand die zich helemaal aan en kan die zn draai niet vinden.
Ja hier ook. Sprongetje 1 is begonnen en ook krampjes erbij, ineens ook huiluurtje s avonds.
Ik vrees dat we er gewoon doorheen moeten en het wordt vanzelf beter 😅
Ik denk dat die van mij hier ook last van heeft op dit moment. Inbakeren in ...
Ja dat merk ik ook er moet rumoer om hem heen zijn overdag wil die rustig zijn (slapen). Was al bang dat hij dan oververmoeid werd of overprikkeld. Maar over het algemeen valt dat nog reuze mee. En op z’n buik slapen in box vind hij heerlijk
Ik heb ook t zelfde. Vanacht vanaf 4:30 niet meer geslapen en alleen maar gehuild. Denk niet dat t alleen de krampjes zijn . Ik doe hem in zn love to dream pakje , helpt niet helemaal maar wel een beetje
Is het sprong 1? Geen idee want ligt aan wanneer je uitgerekend was. Kan ook zijn dat hij oververmoeid is. Onze zoon wordt daar ook heel onrustig van met veel trappelen en maaien van de armpjes. Wat dan helpt is om hem op je te laten slapen zodat hij wat slaap inhaalt en je die oververmoeidheid doorbreekt. Draagzak/-doek doen wonderen hier en we hebben een rockit die geweldig is!
Hier ook die twijfel! Nu 4,5 week en bijna 5 wkn na uitgerekende datum. Kon m gister geen 10 min neerleggen, wil alleen maar op mij slapen. En ook erg onrustig… hoop maar dat het de sprong is
Hier ook die twijfel! Nu 4,5 week en bijna 5 wkn na uitgerekende datum. Kon ...
Ja precies dit, ik leg hem na de fles op z’n buik op m’n borst en laat hem in slaap vallen met speen, daarna kan ik hem op z’n buik zo wegleggen in de box (op z’n buik)