16 Reacties
één maand geleden
Reactie op seyyyyy
Bij mij werd het beter midden week 8 . Ik heb heel veel gehad aan de luvion ...
Moet dat probiotica door de voeding?
één maand geleden
Reactie op Bloemke13
Na week 8 hier echt minder. Nu eigenlijk alleen nog last halfuurtje na de v ...
Ik hoop het! Ben blij als dit voorbij is
één maand geleden
Bij ons werd het nu met 7 weken beter. Ik was ook echt ten einde raad met 6 weken, heel heftig als ze de hele dag huilen inderdaad. Nu alleen nog misschien een uurtje in totaal per dag. 🙏
één maand geleden
Wij hadden de piek met 6 weken. Vanaf week 7 nog maar een paar keer per dag. Morgen is hij 8 weken en nu al 1,5 dag krampvrij.
Sab simplex hielp bij ons het meest. Ook inbakeren met slapen hielp goed. Hij was door al die krampjes oververmoeid, waardoor hij nóg slechter de krampjes kon handelen…
Hou vol! Nog maar een paar dagen waarschijnlijk.
één maand geleden
Reactie op zomerbaby2024
Wij hadden de piek met 6 weken. Vanaf week 7 nog maar een paar keer per dag ...
Ik hoop het zo. Hier gebruiken we ook Sab Simplex. Vandaag begonnen met probiotica erbij. Ze is ook oververmoeid, amper geslapen sinds vanochtend. Hopelijk slaapt ze vannacht wat 🥹 ze huilt echt al de hele dag. Net wel een poepluier gehad gelukkig
één maand geleden
Wij nu in week 8 en het wordt beter. Begin vd avond nog heel kort en vaak in de vroege ochtend, maar niet meer zo erg en ontroostbaar als het was.
één maand geleden
Hier met 10 weken nog steeds mega veel krampen 😂 tot 12 weken kan de piek komen... Dan moet alles wat minder gaan worden zeggen ze maar ik denk dat hier de krampen gewoon een langdurig iets is haha
één maand geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Hier met 10 weken nog steeds mega veel krampen 😂 tot 12 weken kan de piek ...
Ah dat meen je niet… wat sneu. Ook de hele dag door?