7 Reacties

19 dagen geleden

Wij hebben vanaf het begin Kruidvat eigen werk gebruikt, ging eerst goed, maar ze kreeg na een tijdje obstipatie. Toen overgestapt op Kruidvat extra care. Dit gaat wel goed. Ze krijgt alsnog medicatie voor haar ontlasting, maar niet het idee dat dat met deze voeding te maken heeft.

19 dagen geleden

Wij hebben vanaf begin kruidvat voeding gebruikt en gaat hier prima, nergens lastvan

19 dagen geleden

Hier ook al hele tijd van kruidvat en geen klachten. Meneer is er erg blij mee 😜

19 dagen geleden

Vanaf 3 maanden kruidvat eigen merk voeding gaan gebruiken aansluitend op borstvoeding. Tot om heden geen problemen ervaren (mijn dochter is nu 4,5maand).👍🏼

19 dagen geleden

Wel interessant dat hij specifiek Kruidvat aanraadt, heeft hij/zij uitgelegd waarom? Bij mij ging het juist om starten met pepti en toen zei hij: ja joh nutrilon, Hero, Kruidvat, als het maar pepti is. (Volgens mij is er niet eens Kruidvat pepti 😅). Maar zou het niet meer in die trant zijn? Van ach in Nederland is het allemaal kwalitatief goed spul. Want dat is ook echt zo!

19 dagen geleden

Reactie op Rensje93

Wel interessant dat hij specifiek Kruidvat aanraadt, heeft hij/zij uitgeleg ...
Ja ze gaf aan dat in nutrilon en Kruidvat eigenmerk precies dezelfde ingrediënten en hoeveelheden zitten. Er is hier ook een aflevering van keuringsdienst van waarde over. Dus ze gaf aan als je heel wat geld wilt besparen kies je gewoon voor een goedkope eigenmerk

19 dagen geleden

Bij onze eerste kruidvat voeding gebruikt. Nooit problemen gehad. De tweede krijgt borstvoeding maar mocht dat niet keer gaan ga ik weer voor kruidvat voeding.