Oke ik weet even niet zo goed of ik me nu zorgen moet maken of niet. Ik kan in ieder geval niet meer slapen.
Zoontje is net wakker geworden, veel vroeger dan dat ik had verwacht en gehoopt... Dus beetje frustratie. Meneer gevoed en vervolgens met hem gaan lopen en wiegen/bouncen.
Ik had hem tegen mijn borst aan, ondersteund o der kont en hoofdje tegen mijn borst gedrukt. Ik bouncte op en neer (beetje schokken van draagzak nabootsen). Hij werd uit het niks onrustig en uit frustratie en onbegrip, ben ik toen wat harden gaan bouncen (wel dus alles nog goed ondersteund).
Verder geen gekke dingen gemerkt, maar maak me gewoon zorgen dat dit te veel was, of zou ik me nu druk maken om niks? Help...
Denk niet dat het zomaar te hard is, zeker met goede ondersteuning. Bedenk maar eens hoe het hoofdje soms heen en weer gaat in de kinderwagen!
Ik zou me niet teveel zorgen maken maar als het je tóch niet lekker zit, bel dan morgen even het consultatiebureau. Je kan ook chatten met een jeugdverpleegkundige in de GroeiGids app, dit is anoniem.
Succes 😘
Update:
Mijn zoon reageert vanochtend gewoon zoals altijd. Is heel actief, reageert op de wereld om zich heen en ligt lekker te lachen.
Dus denk dat ik me om niks zorgen heb gemaakt.