13 Reacties
24 dagen geleden
Oh, hij krijgt al wéken geen 6e fles meer omdat hij altijd na zijn toen enalaatstse fles als een blok in slaap viel en dus echt uit een hele diepe slaap gehaald moest worden om te voeden (droomvoeding werkte bij hem niet). Hij krijgt nu z’n laatste fles tussen. 20:00 en 21:00
24 dagen geleden
Ohh, de fase van het handjes sabbelen/vingers zuigen! Heel herkenbaar, doet onze dochter ook sinds een paar weekjes.
Heeft niks met honger te maken, is echt ontdekken van de handjes gecombineerd met zuigbehoefte.
Soms doet ze het ineens midden in de nacht, haha.
Speentje wil hier vaak wel helpen, maar laten haar momenten ook lekker haar gang gaan.
24 dagen geleden
Reactie op Mamma24
Haha jaaa echt die handjes zitten de hele dag in zn mond haha! Herken jij d ...
Ze krijgt borstvoeding, maar soms gaat ze idd wel nog even sabbelen! Alleen raakt dan soms ook een beetje gefrustreerd omdat het allemaal niet lukt (wil duim pakken, maar gaat nog niet echt) en dan geven we een speentje. Daarmee valt ze dan wel snel in slaap.
Geef ik de speen niet, dan blijft ze idd hanessen met haar handjes sabbelen!
24 dagen geleden
Reactie op Charis91
Nee hij huilt niet. Ligt gewoon rustig om zich heen te kijken 🙈 Kan missch ...
Ohja.!! Ik vind het soms zo lastig sprongetjes te herkennen enzo.. en vind de flesvoeding ook echt een gedoe soms 😂 krijgt hij niet te veel? Niet te weinig? 😂 is dit honger of iets anders haha
24 dagen geleden
Reactie op Charis91
Oh ja ik snap je helemaal! Ik doe soms ook maar wat in de hoop dat t goed u ...
Sinds een paar dagen.. dus dacht hij zal meer honger hebben dus Ben met de fles omhoog gegaan.. drinkt hij helemaal op dus blijkbaar wel behoefte aan haha maar blijft onrustig en wakker