13 Reacties

24 dagen geleden

Oh, hij krijgt al wéken geen 6e fles meer omdat hij altijd na zijn toen enalaatstse fles als een blok in slaap viel en dus echt uit een hele diepe slaap gehaald moest worden om te voeden (droomvoeding werkte bij hem niet). Hij krijgt nu z’n laatste fles tussen. 20:00 en 21:00

24 dagen geleden

Ohh, de fase van het handjes sabbelen/vingers zuigen! Heel herkenbaar, doet onze dochter ook sinds een paar weekjes. Heeft niks met honger te maken, is echt ontdekken van de handjes gecombineerd met zuigbehoefte. Soms doet ze het ineens midden in de nacht, haha. Speentje wil hier vaak wel helpen, maar laten haar momenten ook lekker haar gang gaan.

24 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Ohh, de fase van het handjes sabbelen/vingers zuigen! Heel herkenbaar, doet ...
Haha jaaa echt die handjes zitten de hele dag in zn mond haha! Herken jij dan ook dat jullie dochter niet (meer) gelijk na de laatste fles in slaap valt?

24 dagen geleden

Reactie op Mamma24

Haha jaaa echt die handjes zitten de hele dag in zn mond haha! Herken jij d ...
Ze krijgt borstvoeding, maar soms gaat ze idd wel nog even sabbelen! Alleen raakt dan soms ook een beetje gefrustreerd omdat het allemaal niet lukt (wil duim pakken, maar gaat nog niet echt) en dan geven we een speentje. Daarmee valt ze dan wel snel in slaap. Geef ik de speen niet, dan blijft ze idd hanessen met haar handjes sabbelen!

24 dagen geleden

Heel herkenbaar! Onze zoon is ook vaak na zijn laatste fles nog even wakker. Inderdaad okk duimpje zuigen, handjes sabbeleb. Valt uiteindelijk in slaap 😄

24 dagen geleden

Reactie op Charis91

Heel herkenbaar! Onze zoon is ook vaak na zijn laatste fles nog even wakker ...
En huilt hij dan ook? Ons zoontje is echt onrustig en valt pas na 1-1,5u in slaap.. :(

24 dagen geleden

Reactie op Mamma24

En huilt hij dan ook? Ons zoontje is echt onrustig en valt pas na 1-1,5u in ...
Nee hij huilt niet. Ligt gewoon rustig om zich heen te kijken 🙈 Kan misschien bij een sprongentjr horen?

24 dagen geleden

Reactie op Charis91

Nee hij huilt niet. Ligt gewoon rustig om zich heen te kijken 🙈 Kan missch ...
Ohja.!! Ik vind het soms zo lastig sprongetjes te herkennen enzo.. en vind de flesvoeding ook echt een gedoe soms 😂 krijgt hij niet te veel? Niet te weinig? 😂 is dit honger of iets anders haha

24 dagen geleden

Reactie op Mamma24

Ohja.!! Ik vind het soms zo lastig sprongetjes te herkennen enzo.. en vind ...
Oh ja ik snap je helemaal! Ik doe soms ook maar wat in de hoop dat t goed uitpakt 🤣 Heeft je babytje dit altijd gedaan? Of is dit pas sinds kort?

24 dagen geleden

Reactie op Charis91

Oh ja ik snap je helemaal! Ik doe soms ook maar wat in de hoop dat t goed u ...
Sinds een paar dagen.. dus dacht hij zal meer honger hebben dus Ben met de fles omhoog gegaan.. drinkt hij helemaal op dus blijkbaar wel behoefte aan haha maar blijft onrustig en wakker

24 dagen geleden

Reactie op Mamma24

Sinds een paar dagen.. dus dacht hij zal meer honger hebben dus Ben met de ...
Dan heeft die dat misschien inderdaad wel nodig. Meestal drinken ze tijdens een sprongentje minder haha maar je weet t maar nooit met die baby's 🤣

24 dagen geleden

Reactie op Charis91

Dan heeft die dat misschien inderdaad wel nodig. Meestal drinken ze tijdens ...
Ja maar hij geeft wel weer meer terug 😂😂 mijn zoontje heeft nooit minder gedronken dus denk dat die vlieger niet opgaat bij hem tijdens sprongetjes haha

24 dagen geleden

Reactie op Charis91

Dan heeft die dat misschien inderdaad wel nodig. Meestal drinken ze tijdens ...
Hoeveel krijgt jouw kindje?