41 Reacties

22 dagen geleden

Eerlijk heb ik er nog echt geen zin in🤣 bij de eerste ging ik pas weer in januari werken (is ook een juli baby) heb wel het geluk dat ik voornamelijk thuiswerk dus zo heel veel zal er niet veranderen 😜 af en toe een ochtend naar kantoor Begin nu net lekker beetje een ritme te krijgen en te wennen aan 2 kids en dan moet er weer werk tussendoor 🙃 Maar aan de andere kant natuurlijk ook wel goed om weer wat volwassene te spreken 🤣

22 dagen geleden

Sinds dinsdag weer aan het werk en vond het daarvoor ook heel dubbel maar toen ik weer op werk was dacht ik echt "wat heerlijk" even geen luiers, flesjes of mamaaa mamaaa. Gewoon even mijzelf zijn. En het is na een dag werken ook weer heerlijk thuiskomen als je de koppies van je kindjes weer ziet 🥰

22 dagen geleden

Ik begin 12 november weer. Ik werk tot ze 1 jaar wordt 1,5 dag. Dus dat is natuurlijk super chill. Ik werk in de kinderopvang babygroep. Ene kant wel zin om weer wat meer ritme te hebben en mijn collegas weer te zien. Maar andere kant zou ik zo nog wel een paar maanden thuis kunnen zitten. Kijk er wel tegenop om 24/7 met kinderen te werken en thuis nog 2 kinderen te hebben. Ik ben daarom ook wel een beetje op zoek naar een andere baan 🙈 Vooral als je er aan denkt dat er wel 10 babys op groep zijn. En je blij bent als je de groep hebt gedraaid op een dag.. met al die nieuwe regels erbij.😅 Maar goed voor dit jaar vind ik het nog wel prima denk ik. Vooral omdat ik wel hele leuke collegas heb en ik maar 1,5 dag hoef te werken. We hoeven alleen maar op dinsdag ochtend te plannen dadelijk want de andere dagen zijn de kids gewoon thuis. ☺️

22 dagen geleden

Reactie op DemiJJ

Eerlijk heb ik er nog echt geen zin in🤣 bij de eerste ging ik pas weer in ...
Oh dat lijkt me zo fijn, thuiswerken! Al lijkt het me ook wel lastig om echt aan je werk toe te komen soms, kan niet net alle leeftijden/kinderen en moet ook echt mogen en kunnen vanuit de werkgever en je soort werk! Maar lijkt me wel heel fijn, zelf ben ik straks hele dagen van huis (9 uur werk, pauze en reistijd erbij zo'n 10 uur) en dat staat me tegen! Kortere werkdagen of de optie om deels thuis te werken/zelf in te delen zou ik heerlijk vinden!

22 dagen geleden

Reactie op xxwilmaaxx

Sinds dinsdag weer aan het werk en vond het daarvoor ook heel dubbel maar t ...
Ja, haha dat is het bij mij....werk in de kinderopvang, dus die vlieger gaat niet op hahaha.

22 dagen geleden

Reactie op Xjaiimy

Ik begin 12 november weer. Ik werk tot ze 1 jaar wordt 1,5 dag. Dus dat is ...
Werk ook in de kinderopvang! Heel dubbel, best leuk maar ook altijd drukke en lange dagen, weinig flexibel (je kan niet zomaar even weg als je kind ziek is oid) en dan zit je eigenlijk 24/7 met kids. Ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen, of ik het anders ervaar dan voor ik moeder was!

22 dagen geleden

Ik begin 11 november weer met werken, 32 u in 4 dagen. Ik zag het in het begin totaal niet zitten en heb mijn verlof met 5 weken verlengd 😅 afgelopen maandag met de kleine op kantoor geweest en met mijn team geluncht. Dat helpt wel om weer in de mood te komen. Ik kan er alleen nog niet met mijn hoofd bij dat mijn kleine niet 24/7 bij mij is. Mijn vriend heeft nu al op de woensdagen pappa dat, dus we zijn begonnen de periode dat alleen pappa hem verzorg aan het uitbreiden. Zodat zij nog meer aan elkaar wennen en ik wen aan het kolven en even tot mijzelf kan komen

22 dagen geleden

Reactie op Ebony1310

Ik begin 11 november weer met werken, 32 u in 4 dagen. Ik zag het in het be ...
Papadag 😅

22 dagen geleden

Ik begin eind oktober weer en ga dan 4 om 3 dagen werken. Ik vind mijn werk super leuk en heb hele leuke collega's dus heb in mijn werk zelf echt weer zin! Ook lekker om je weer op een andere manier nuttig te maken, volwassen gesprekken te voeren en even niet die zorg voor een baby te hebben. Maar tegelijkertijd ga ik die kleine zo erg missen en om hele dagen zonder m'n meisje te zijn vind ik nog een heel vervelende gedachte... Moet ook even wennen denk ik. Ik kan ook deels thuis werken dus wanneer mijn ouders/schoonouders oppassen kan ik dan wel even langs wippen voor een bakkie en een knuffeltje🥰. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn!

22 dagen geleden

Ik begin aankomende maandag met werken. Die woensdag is ze 3 maanden. Ik kijk er aan de ene kant tegen op, omdat ik het zo mooi vind om haar zo te zien opgroeien. Aan de andere kant kijk ik er zo naar uit. Eindelijk weer iets anders dan alleen “mama” zijn. Helaas heb ik de eerste 2 weken training. Moet dan 5 dagen aanwezig zijn🥺.. daar kijk ik het meest tegen op, maar met alleen mijn man zijn inkomen is het erg krap financieel.

22 dagen geleden

Reactie op Ebony1310

Ik begin 11 november weer met werken, 32 u in 4 dagen. Ik zag het in het be ...
Oh, lekker nog een maandje! Echt van genieten nog even 🥰

22 dagen geleden

Reactie op jrd

Ik begin eind oktober weer en ga dan 4 om 3 dagen werken. Ik vind mijn werk ...
Even tussendoor langs wippen lijkt me heerlijk! Gewoon anders dan echt de hele dag je kleintje niet zien!

22 dagen geleden

Reactie op babymarch2022

Ik begin aankomende maandag met werken. Die woensdag is ze 3 maanden. Ik ki ...
Oef, gelijk 2 pittige weken! Maar het is niet anders, geniet nog van deze laatste daagjes en doe lekker weinig 😉

22 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Werk ook in de kinderopvang! Heel dubbel, best leuk maar ook altijd drukke ...
Jaa , is zeker ook leuk. Maar vind het wel best intens de laatste jaren vooral met al die regels 😅 Ze maken het er niet makkelijker op. Bij de eerste vond ik het wel prima om te werken. Alleen nu ik er een 2e bij heb ben ik ook wel meer aan het nadenken aan een andere baan. Ook omdat onze eerste volgend jaar 4 wordt. En ook wel wat ik zei dat ik 24/7 met kleine kinderen ook wel intens vind 😂 Benieuwd hoe je het gaat vinden. Maar ook wel fijn om ef andere praat te hebben met collega's haha.

22 dagen geleden

Reactie op Xjaiimy

Jaa , is zeker ook leuk. Maar vind het wel best intens de laatste jaren voo ...
Bedoel omdat ie 4 wordt zou ik het ook wel fijn vinden om op school te werken ofzo. De gastouder waar de kids heen gaan heeft namelijk vaak en veel vakantie. En dat vaak in de vakanties van de scholen.

22 dagen geleden

Reactie op Xjaiimy

Jaa , is zeker ook leuk. Maar vind het wel best intens de laatste jaren voo ...
Wij hebben op zich niet zoveel andere regels, zijn heel klein en veranderd weinig. Maar vind vooral de lange werkdagen en dus het niet flexibel zijn wel pittig denk ik, straks met een kleine.... Maar we gaan het meemaken! Idd lekker met collega's is ook wel weer leuk!

22 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Wij hebben op zich niet zoveel andere regels, zijn heel klein en veranderd ...
Ah dat is wel fijn! Hoeveel uur ga je werken ? En op welke groep.

22 dagen geleden

Ik begin 11 november weer ( ik had nog 3 vakantie weken en heb die achter mijn verlof aan geplakt) ik werk zelf in de kinderopvang dus hele dag door met kids. Gelukkig sta ik 2 ochtenden peutergroep en een middag bso Bewust van de baby groep afgegaan naar de geboorte van de oudste. Ik zit al sinds week 6 van de zwangerschap thuis dus straks bijna een jaar. Had ik ook met de oudste en toen ik weer begon moest ik heel erg wennen Deze keer denk ik dat ook.

22 dagen geleden

Reactie op Xjaiimy

Ah dat is wel fijn! Hoeveel uur ga je werken ? En op welke groep.
27 uur, ik werk op zowel baby/dreumes (2 dagen) als peutergroep (1 dag)!

22 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Ja, haha dat is het bij mij....werk in de kinderopvang, dus die vlieger gaa ...
Dan blijf je er inderdaad nog gewoon in, lijkt mij ook wel eens lastig om de hele dag dan met kleine kinderen te werken en thuis weer verder gaan met hetzelfde zeg maar. Al zijn patiënten soms net zo erg 😂