41 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op KellyFelineLivia

Ik begin 11 november weer ( ik had nog 3 vakantie weken en heb die achter m ...
Ook een pm'er, haha 😊 Ik moet nog meemaken hoe ik het ervaar, met zelf een baby en werken met kleintjes! Oh, dat is wel een hele lange zit zo thuis! Dat zal idd zeker wennen zijn. Maar meestal zit je er ook wel weer snel in toch? Tenminste, dat heb ik normaal besproken wel. Al ben ik ook nooit zo lang afwezig geweest, maar ik denk dat als ik er eenmaal ben, het gelijk weer voelt als vanouds. Of ik het zwaarder ga vinden weet ik niet! Wellicht als ik eens een gebroken nachten heb gehad, haha...

22 dagen geleden

Reactie op xxwilmaaxx

Dan blijf je er inderdaad nog gewoon in, lijkt mij ook wel eens lastig om d ...
Haha ja, soms denk ik...het lijkt me ook wel lekker om iets heel anders te doen! Maar ja 😆

22 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Ook een pm'er, haha 😊 Ik moet nog meemaken hoe ik het ervaar, met zelf een ...
Ja dat is ook wel zo hoor. Wordt zo snel weer "normaal" Hoeveel dagen /uren werk jij ? En op welke groep(en) leuk een mede pm er te spreken

22 dagen geleden

Reactie op KellyFelineLivia

Ja dat is ook wel zo hoor. Wordt zo snel weer "normaal" Hoeveel dagen /ur ...
Ik werkte altijd 4, nu terug naar 3. 27 uur, 1 dag peuters en 2 baby/dreumes. Vind dat al enorm luxe, 3 dagen werken hahaha. Vanaf mijn diploma eigenlijk altijd 4 dagen gewerkt!

22 dagen geleden

Mijn verlof is helaas al voorbij. Had dinsdag weer moeten beginnen maar nu 3w vakantie die ik er achteraan heb geplakt. Ik heb zoooooo geen zin om eind oktober weer te gaan werken maar weet van de eerste ook dat als ik weer begonnen ben ik het wel fijn vind om mijn hersencelletjes weer te gebruiken. Ga wel lekker 24 u werken dmv ouderschapsverlof ipv 32. Dat is wel fijn. Ben benieuwd hoe het in de ochtend gaat zijn om 2 jongens onder 2 klaar te maken onder tijdsdruk😅+ mezelf. Morgen klein voorproefje want de jongste heeft wendag🥹 Mijn kleine baby🥹🥹

22 dagen geleden

Reactie op KMG

Mijn verlof is helaas al voorbij. Had dinsdag weer moeten beginnen maar nu ...
Oehhh, wennen. Wat spannend! Het eerste moment van loslaten 🥹 Maar komt helemaal goed! Succes, en ook met de ochtendrace met 2 jongens, haha!

22 dagen geleden

Ik heb nog 12 weken verlof! 💙 Lucky me. Moet nog niet aan werken denken. Ben 23 juli bevallen. Ik werk in het onderwijs en mag vakanties compenseren maar dan moet dat meteen achter het verlof aan.

22 dagen geleden

Reactie op Blondie1988

Ik heb nog 12 weken verlof! 💙 Lucky me. Moet nog niet aan werken denken. ...
Ohh, wat een bofkont! Dat is wel heel chill zeg 😇

22 dagen geleden

Ik begin de 28ste weer. Waarbij ik bij m’n dochter er echt zin in had, heb ik er nu echt geen zin in. Wel weer in wat meer ritme in mn dag en even alleen “Caroline” zijn. Maar niet perse in het werk en weer moeten presteren. 😊

22 dagen geleden

Reactie op Blondie1988

Ik ook werk ook in het onderwijs en begin na de kerstvakantie weer. Dan is onze zoon precies 5 maanden. Zo fijn!

22 dagen geleden

Ik begin 28 oktober weer voor 3 dagen in de week, ik heb onwijs leuk werk en leuke collega’s. Maar net zoals jou vind ik het ook dubbel. Ik geniet ook van de tijd met mijn dochter en de ongedwongen dagen.. zoals ik er nu in sta zie ik er wel een beetje tegenop maar ik moet de eerste week even door zijn! En ik heb de collega’s al een paar keer weer gezien dat scheelt ook!

22 dagen geleden

Ik ben alweer 3 weken aan het werk, 3 dagen per week. Van tevoren keek ik er heeel erg tegenop, zag het echt niet zitten om m’n dochter te moeten missen en had gewoon echt geen zin om te werken. Maar ik moet bekennen dat het meevalt, ik vind het stiekem ook wel lekker om te werken en niet de hele dag te zorgen en aan weinig toe te komen. De ochtenden zijn wisselend omdat ze nog geen echt ritme heeft, maar we krijgen het best voor elkaar. Meestal voed ik haar nog voor ik wegga, tenzij ze op een ongunstig tijdstip zelf al kwam. En afhankelijk van of ze al wakker is, maak ik eerst mezelf klaar of pas daarna.

22 dagen geleden

Ik heb verlof genomen tot 1 februari zodat de kleine met 6 maanden voor het eerst naar de opvang gaat. Nog even van elkaar genieten dus 🤍

22 dagen geleden

Ik heb verlof opgenomen tot halverwege januari maar als ik er nu al aan denk totaal nog geen zij erin

22 dagen geleden

Reactie op Blondie1988

Ik werk in het vo. De vakanties mag je eraan pakken, maar je mag het ook verspreid opnemen

22 dagen geleden

Ik begin half januari pas weer. Voor m'n gevoel veel te snel. Zou best nog veel langer vrij willen zijn. De dagen vliegen voorbij

22 dagen geleden

Wel jaloers hoor, op de dames die nog zo lang vrij zijn! Maar op zich voor mij ook wel weer goed een beetje ritme in mn dagen te krijgen. En we stevenen alweer af op de feestdagen, dus die laatste maand is al niet volledig...en ik neem nog af en toe een dag op, dus voor je het weet is het alweer 2025 🙈

22 dagen geleden

Ik ga 11 nov weer beginnen en kan niet wachten 🤣 Ik heb heel leuk werk in het ziekenhuis en leuke collega's. Geniet erg van mn kleine meid, maar zeker met onze 3jarige bij vind ik het pittiiiiig thuis! En ik begin maar met 2 dagen dus dat stelt ook niet zoveel voor natuurlijk.

21 dagen geleden

Eerst keek ik er naar uit om te werken (vond de eerste baby-weken erg pittig), maar nu zie ik er juist tegenop! Wil eigenlijk geen moment missen, daarnaast is er bij ons nog geen ritme in slaap en voedingen. Komt goed uit, want ik heb nog een aantal verlofdagen om op te nemen. Tot aan het eind van het jaar hoef ik dankzij die verlofdagen maar 2 dagen per week te werken ☺️

21 dagen geleden

Ik begin december weer! Nog 7 weken verlof dus. In die tijd wel studeren tijdens de slaapjes haha