6 Reacties
4 maanden geleden
Kunnen voor weeen zijn, je lichaam is zich al aan het klaarmaken voor de bevalling, of het kan gaan beginnen. Ik heb het momenteel ook de laatste dagen (36+3 nu). Neem anders een paracetamol en je rust 💋 het is gewoon afwachten nu wat er gaat gebeuren met je lichaam.
4 maanden geleden
Gisteren veel last gehad weer van harde buiken en zonet wakker geworden met behoorlijke lage rugpijn🥴
Vandaag 37+5, we zullen t zien..
Kan een voorteken zijn, kan ook gewoon ‘erbij horen’ of een teken zijn dat je teveel gedaan hebt🙈
Heb zelf gisteren iets teveel gedaan denk ik dus zou daar wel aan liggen, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als t een voorteken is haha
4 maanden geleden
Was gister al lekker in bad gegaan dat hielp tot ik er weer uit ging. Slapen daarin tegen ging juist wel goed. Vanmorgen werd ik wakker en het was er weer. Doe nu lekker rustig aan, het rommelt nog steeds wat maar ik zal t meemaken. In ieder geval bedankt voor jullie berichtjes ♡
4 maanden geleden
Ik heb dit ook al een paar weken ‘op en af’.
Ene dag meer last van als de andere dag. Ik ervaar het wel echt als ‘rommelen’ voor de bevalling. Ik ben vandaag 35+4. Dit kunnen inderdaad oefen weeën zijn, en die kunnen soms al weken van te voren komen..
Een warme pittenzak in mijn rug of tegen mijn onderbuik helpt goed en ik neem zonodig paracetamol.