9 Reacties

3 maanden geleden

Herkenbaar hoor! Ik heb mn nek en armen helemaal vastzitten door het vele dragen van onze 5 kilo jongen…zoveel mogelijk ondersteunen met kussens? Goeie stoel?

3 maanden geleden

Voedingskussen

3 maanden geleden

Misschien een andere houding proberen bij het voeden? Lijkt me niet heel ontspannen zoals je omschrijft. Zelf vind ik de ‘luie’ houding erg fijn, waarbij je wat achterover leunt en de baby op je buik legt. Je arm ondersteun je vervolgens goed met kussens. Je zou ook een lactatiekundige mee kunnen laten kijken om samen een goede, ontspannen houding te vinden. Hopelijk ben je snel van je klachten af!

3 maanden geleden

Goed ondersteunen met kussens/voedingskussen.. Je moet zelf ook ontspannen kunnen voeden. Als jij klachten krijgt zou ik even kijken naar de houding, klachten is een teken dat je niet goed zit/ geen goede houding hebt. Je zou een lactatiekundige kunnen laten meekijken. Zij hebben veel tips

3 maanden geleden

Reactie op Kersepitje2022

Herkenbaar hoor! Ik heb mn nek en armen helemaal vastzitten door het vele d ...
Dan heb je waarschijnlijk geen ergonomische zak of doek. Als je goed draagt zouden je armen en nek niet vast moeten gaan zitten.

3 maanden geleden

Reactie op faith2023

Dan heb je waarschijnlijk geen ergonomische zak of doek. Als je goed draagt ...
Wat bedoel je met een ergonomische zak of doek? Die ken ik niet?

3 maanden geleden

Reactie op Anne692

Wat bedoel je met een ergonomische zak of doek? Die ken ik niet?
Dat is een draagzak doe zo vast zit dat je geen last krijgt van je schouders, nek, armen e.d. Ik heb zelf een draagdoek van pure baby, deze moet ik knopen. En een draagzak de Manduca Twist. Beide heel fijn. Welke zak heb jij?

3 maanden geleden

Zelf vind ik de rugby houding ook heel fijn, ondersteund met kussens. Zit je toch even heel anders dan normaal. . En die 'luie' houding is ook fijn idd voor de afwisseling

3 maanden geleden

Lekker liggend voeden! Lekker op je zij en de kleine ook op zijn/haar zij. Heerlijk knus en relaxed. En inderdaad zoals al genoemd een voedingskussen , scheelt ook al wat