10 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou haar wakker maken 🙈ik voed om de 4 uur. Soms slaapt die nog na 4 uur dan wacht ik tot 4,5 uur maar langer niet.

2 maanden geleden

Wij doen hier max 4 uur omdat hij anders in de nacht (nog) vaker komt 😊

2 maanden geleden

Ik maak haar overdag wakker na 4 uur. Onze meid van 7 weken slaapt sinds een klein weekje door van half 11 tot 7 uur ongeveer. Dus ik voed haar overdag meer. En dan moet er niet langer dan 4 uur tussen zitten.

2 maanden geleden

Reactie op Mom|Dad

Ik maak haar overdag wakker na 4 uur. Onze meid van 7 weken slaapt sinds ee ...
Ik ben jaloers! Hoeveel cc geef je jouw meisje? Ons kereltje is 6 weken en komt binnen de 3 uur in de nacht.

2 maanden geleden

Slaapt ze ook goed in de nacht? Als dat het geval niet is zou ik max 4 uur doen, zodat ze in de nacht langer door slaap. Ik hou vaak 3 tot max 4 uurtjes aan, vaak is het wel 3 uurtjes. Laatste voeding is bij mij rond 1 uur en vaak is volgende voeding pas tussen 7/9 uur.

2 maanden geleden

Reactie op Sihamb

Slaapt ze ook goed in de nacht? Als dat het geval niet is zou ik max 4 uur ...
Meestal rond 21:30 uur laatste voeding voor de nacht en dan komt ze bijna altijd ergens tussen 3:00 en 4:00 uur weer. Ik denk dat ik dan toch na die 4 uur maar wakker ga maken, moet ook niet zo zijn dat ze te weinig voeding binnen krijgt. Wat heerlijk die nachten bij jullie zeg! Fijn dat dat zo goed gaat 😄

2 maanden geleden

Reactie op MD123

Ik ben jaloers! Hoeveel cc geef je jouw meisje? Ons kereltje is 6 weken en ...
Nou ik had het niet over mezelf mogen afroepen. De afgelopen 2 nachten is ze 1x gekomen in de nacht haha. Wel hierna direct weer in slaap gekomen. Ik denk ook dat ze in der regendagen of sprongetjes fase zit. Ze is vrijdag 8 weken en ze drinkt wisselend rond de 100-150cc. Ligt er echt maar net aan hoe trek ze heeft denk ik dan. Merk wel de laatste dagen dat ze wat meer drinkt.

2 maanden geleden

Reactie op MD123

Ik ben jaloers! Hoeveel cc geef je jouw meisje? Ons kereltje is 6 weken en ...
Ik had het met onze meid ook nog met 6 weken, sinds het weekend is dat veranderd ongeveer dat ze niet meer kwam in de nacht. Op de afgelopen 2 nachten na dan. Het is altijd zo verlangen naar een goede rit qua slaap hè….

2 maanden geleden

Reactie op Mom|Dad

Ik had het met onze meid ook nog met 6 weken, sinds het weekend is dat vera ...
Ja wel fijn als ze in de nacht niet meer komen en als ze wel komen dat ze dan gelijk weer slapen haha. Ik hoop dat het tijd is en dat hij na 7 weken ook zo lekker gaat slapen haha.

2 maanden geleden

Reactie op kayleighmaxime

Meestal rond 21:30 uur laatste voeding voor de nacht en dan komt ze bijna a ...
Dit deed ze eerst ook bij ons, maar dat was echt slopend voor ons omdat wij zelf ook rond twaalf/een slapen. Dus heb haar schemaatje opgegooid. En maakte haar zelf wakker om te eten nu doet ze het zelf. Ik heb vooral gekeken naar hoeveel ze binnen moet krijgen, en dat verdeelde ik over een dag met de juiste tijden zodat ze de nacht goed ingaat. Ik denk dat dat heeft geholpen 🤷🏼‍♀️. Als haar laatste voeding 21:30 is zou ik haar proberen om 00:30/01:30 een voeding te geven.