6 Reacties

gisteren

Inderdaad duplo! Maar hier is vooral de loopfiets/driewieler nog favoriet. Toet toet auto鈥檛jes vindt hij ook heel interessant. Met kerst krijgt is een stukje autobaan. En ik begin langzaam te denken aan het starten van een schleich verzameling, maar ik denk dat ik dat op dit moment nog leuker vind dan hij.

gisteren

Duplo, connetix, smartmax

gisteren

Wij hebben een pianotje van Einstein baby, super leuk! Verder is de ballenbak echt favoriet en we hebben een vormenstoof van little dutch in de vorm van een boerderij. En boekjes kan hij niet genoeg van krijgen

gisteren

Hier ook duplo en boekjes, maar ook iets simpels als een klein tasje waar ze van alles in en uit kan doen. De driewieler doet t ook goed op t moment en gooien met ballen. Ik heb voor kerst voor haar ook praktische dingen gevraagd zoals een bentobox en van die schortjes, vind zij ook helemaal geweldig.

18 uur geleden

Bij ons vind ze de boederij van Little people echt heel leuk, blokjes om te stapelen, duplo, scoot & ride (echt favoriet)!! En nu met kerst krijgt ze een driewielertje en badspeelgoed voor in de douche 馃グ