Hoi hoi
Onze dochter hoest en niest, voor mijn idee,veel en het klinkt soms schraal als ze huilt voor het eten.
Ze slaapt bij mij in de kamer waar het redelijk koud is. Vooral snachts. Kachel doet het niet. Ze slaapt in een romper met lange mouwen, broekje en een wat dikkere slaapzak (zonder mouwen want die zijn veel te lang en raakt dan gefrustreerd dat ze niet bij haar vingers kan). Daarover heen een dekentje van doorlatend katoen wat mooi om haar heen valt en dan nog een dekentje. Sinds ik dit doe slaapt ze lekker door. Ze werd daarvoor zonder reden wakker en voelde best koud aan. Ze voelt nu lekker warm aan in haar nek, maar haar handen en neusje zijn regelmatig heel koud als ik haar ga voeden snachts en ze hoest dan ook. Overdag valt ze ook beter in slaap en slaapt langer met een goeie warme deken of warm tegen je aan. Ze houdt erg veel van warmte. Wat logisch is, maar hoe ga ik dat straks doen als het echt heel erg koud word als ze nu al veel laagjes nodig heeft? Heeft iemand tips en hoe kleden jullie je kindje snachts? Ik heb sinds een paar dagen het raam al dicht, maar mis dan ook weer de frisse lucht..