15 Reacties
één maand geleden
Mijn dochter is morgen 11 weken en zij drinkt 5 flesjes van rond de 140ml. Om 20:00 krijgt ze de laatste en slaapt tot 08:00. Deze kan je dus makkelijk weglaten 👌🏽
één maand geleden
Lekker weglaten. 20/21 uur laatste voeding en dan lekker laten slapen. Maar misschien komt hij dan nog een paar nachten een keer s nachts. Daarna waarschijnlijk niet meer. Gewoon even aankijken.
één maand geleden
Reactie op Vivian Satter
Mijn dochter is morgen 11 weken en zij drinkt 5 flesjes van rond de 140ml. ...
Welke tijd houd jij dan aan?
Mijn zoontje is a.s. vrijdag 3 maanden en ik geef 5 voedingen van 180 ml. Ik moet hem nu elke x wakker maken voor zijn fles van 22/23 uur. Hij slaapt ook al best lang achter elkaar dus ik wil eigenlijk zijn laatste fles om 20 uur doen. En dan de dag starten om 7 uur. Maar zit dan beetje met zijn tijden
één maand geleden
Reactie op Charis91
Mijn zoontje is a.s. vrijdag 3 maanden en ik ...
Ik voed mijn dochtertje tussen 6 a 7u ‘s ochtends en 8u ‘s avonds. Ik laat er 3 a 4 uur tussen ongeveer. Mijn tijden zijn dan 6-7u. 9-10u, 12-13:00, 15:00-16:00u en de laatste voeding laat ik 4 uur tussen. Dus die krijgt ze om 19:00-20:00.
één maand geleden
Hoi hoi! Wij zijn bij 11 weken gestopt met de voeding voor de nacht omdat ze daar zo weinig van dronk en het leek dat ze daarna slechter ging slapen.. ze dronk toen 5x 150+5. Ze word ‘s ochtend om 8:00 wakker daarna a 3 uur voeding en laatste fles om 20:00, gaat daarna naar bed en dit gaat tot op heden goed! Ik zou zeggen lekker proberen ! CB vond dit prima ook, had het gevraagd. Als ze idd maar genoeg voeding overdag krijgen
één maand geleden
Reactie op ircha2024
Hoelaat leg je haar dan op bed? Na de laatste fles om 20:00 of later?
Gelijk na die voeding. Valt tijdens haar laatste voeding altijd in slaap.
één maand geleden
Reactie op Charis91
Mijn zoontje is a.s. vrijdag 3 maanden en ik ...
Ik geef iedere 3 uur de fles, zodat ik vroeg uitkom in de avond: 08:00,11:00,14:00,17:00,20:00. Ritme en regelmaat is heel belangrijk geweest bij onze dochter heb ik gemerkt. Hierdoor slaapt ze nu al zo goed door.