7 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben gewoon alleen een slaapzakje hoor!

4 maanden geleden

Ik heb ook alleen een aantal slaapzakjes! Allemaal van die hydrofiele. En van de vorige heb ik nog wel een klein gehaakt dekentje of gewoon zo’n lakentje maar denk dat het niet nodig is😊

4 maanden geleden

Wij hebben toch maar besloten om te wachten met dekentjes en slaapzakken voor het ledikant. Eerste maanden ligt ze waarschijnlijk in de cosleeper onder een dekentje. En tzt kijken we welke maat en welke TOG slaapzak nodig is als ze naar het ledikantje gaat. Is dan zo besteld :)

4 maanden geleden

Ik heb bij de eerste een ledikant dekentje aangeschaft. Deze heb ik hooguit 2 maandjes gebruikt . Vanaf dat hij ging draaien en in slaapzak sliep zijn dekentjes niet meer veilig. Die van ons draaide het hele bed door. Uiteindelijk is het meer voor het oog dan voor gebruik.

4 maanden geleden

Mijn zoontje heeft alleen in het hele begin onder een laken geslapen. Ben al vrij snel overgestapt naar pyjama en slaapzak. Als je je per seizoen aan de tog waarde houdt is er niks aan de hand en kan je kindje het echt niet te koud krijgen 😘😘

4 maanden geleden

Ik heb er voor de eerste wel een gekocht, maar nooit gebruikt in t ledikant, wel in de box 😋

4 maanden geleden

Ledikantdeken heb je niet nodig als je een slaapzak gebruikt. Ik heb er bij de eerste 1 gekocht en nooit gebruikt, zonde geld