9 Reacties

5 maanden geleden

Hier heeft het geholpen door eerst het rietje vol te zuigen en dan in zijn mondje te stoppen. In het begin wou hij hier niet uit drinken en na een weekje weer geprobeerd en hij snapte ineens meteen hoe het werkte. Heb hier ook wel eens de tip gezien om eten aan het rietje te doen zodat ze er aan zuigen. (Werkte hier dan weer niet)

5 maanden geleden

Knijpzakjes laten zuigen en voordoen. En verder wat Mooniejj zegt

5 maanden geleden

Hier is het vanzelf gegaan, ook van alles geprobeerd om te helpen maar ineens dronk ze uit een rietje.

5 maanden geleden

Verschillende flessen geprobeerd. Hier pakken ze alleen de fles van Kruidvat. Zelf ook eraan gedronken en vind deze zelf ook het minst zwaar om te zuigen

5 maanden geleden

Ik had een klein beetje knijpfruitje op d鈥檙 rietje gedaan en toen begreep ze ineens het drinken uit een rietje

5 maanden geleden

Reactie op W1999

Verschillende flessen geprobeerd. Hier pakken ze alleen de fles van Kruidva ...
Hier ook een hit. En in het begin iets lekkers/zoets rondom het rietje doen hielp hier goed!

5 maanden geleden

Sinaasappelsap 馃槈

5 maanden geleden

Hier begonnen mer de Nuby rietjes beker. Waren bij beide kids een hit. Nu is ze 1 en drinkt ze uit de 360 beker met handvaten! Inderdaad vooral veel oefenen en blijven aanbieden 鈽猴笍

5 maanden geleden

Misschien kan je eerst beginnen met een 360 graden beker. Bijvoorbeeld die van munckin met handvat. Daardoor leren ze direct ook uit een normale beker te drinken. Mijn zoontje vorige week woensdag 1 geworden. Drinkt uit een 360 graden beker. Kan kleine slokjes nemen uit een normale beker of glas. Drinkt uit een tuitbeker met flexibele tuit. Maar een rietjesbeker snapt hij niks van. Komt vanzelf en ik denk dan maar. Zoon 360 graden beker is ook veel beter voor de ontwikkeling.