14 Reacties
4 maanden geleden
Dit doen als t goed is alle brown flessen toch? De Avent, Difrax en hegen doen ook druppelen maar dan alleen als er een bepaalde druk op komt omdat die werken met veeeeel minder onderdelen en ook op een andere manier werken.
Wat je kunt doen is de Difrax 0-6 speen er op zetten en dan druppelt ie ook niet meer 😉
4 maanden geleden
Reactie op lavieenrose
Zaten op beide flessen de newbornspenen?
Klopt!
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Dit doen als t goed is alle brown flessen toch? De Avent, Difrax en hegen d ...
Ja, maar niet zo erg als ‘deze lichting’ volgens mijn kraamverzorgster! Zij gaf aan dat het belangrijk is dat een baby ervoor moet werken zodat hij/zij aan zijn zuigbehoefte komt. Een fles in 10 minuten leeg is dan ook niet normaal!
Klopt, een difrax speen kan inderdaad! Heb ik zelf geen ervaring mee overigens!
4 maanden geleden
Ja, maar niet zo erg als ‘deze lichting’ volgens mijn kraamverzorgster! Zij ...
Ah dus hij loopt gewoon echt door zeg maar nog net niet een straaltje.
Dan weet ik wat je bedoeld haha
Ja ik zou dan even kijken voor de Difrax speen er op te zetten als je de brown flessen wil blijven gebruiken anders wordt t experimenteren met andere flessen welke werkt voor jullie 🩷
4 maanden geleden
Reactie op Sir1991
Ik had bij mijn zoontje in het begin ook dat hij de flessen te snel op dron ...
Dit is ook mijn ervaring. En juist bij de Avent flessen hadden wij dat het eruit druppelde/stroomde met newborn speen en bij Dr. Brown niet en al helemaal niet met de prematuur speen. Misschien ligt het aan de speen? Even andere proberen.
4 maanden geleden
Reactie op Sir1991
Dit doen wij nu ook, werkt prima en ineens duurt de fles veel langer
4 maanden geleden
Reactie op Janneke12-21
Dit is ook mijn ervaring. En juist bij de Avent flessen hadden wij dat het ...
Klopt! Avent heeft nu nieuwe flessen en spenen. De flessen met de blauwe opdruk zijn niet fijn, de nieuwe met grijze opdruk wel!
Ik heb 4 nieuwe flessen en alle 4 druppelen door! Dus ik koop voorlopig geen dr. Brown! 🙈
4 maanden geleden
Hoi de avent spenen zijn natural response dus er komt alleen wat uit als je drinkt. Dit is het enige merk die deze techniek gebruikt. Zij gebruiken dus ook een snelheid maar snelheid met hoe snel het uit de speen komt als je zuigt.
Álle andere flessen van welk merk dan ook druppelen gelijk daarom heb je ook spenen met de snelheid.
4 maanden geleden
Sowieso zit er veel verschil in speen groottes, zodat je afhankelijk van je kindje (type snelle drinker of juist langzamere drinker) kunt variëren. Maar wat veel belangrijker is, is dat je HORIZONTAAL voedt. Als je de fles namelijk schuin om hoog houdt, blijft deze vaak lopen. Als je de fles horizontaal houdt, heeft je kindje de tijd om zelf pauzes in te lassen en rustiger te drinken. Gouden tip vond ik in het begin, scheelde enorm! Werkt ook perfect met de dr Brown flessen.
4 maanden geleden
Reactie op Sir1991
Hebben wij ook gedaan voor onze dochter 2,5 jaar geleden idd! Bij ons ging de avent juist veel te snel 🙈