10 Reacties

3 maanden geleden

Het enige dat ik weet is dat ik dit niet heb. Het lijkt mij niet normaal. Vocht uit een wond is nooit goed toch? Dat kan gaan etteren. Ik zou even de gynaecoloog bellen!

3 maanden geleden

Ik ben 6 dagen geleden bevallen met een keizersnede en die van mij is echt dicht dicht, het lijkt er wel op dat het is opengesprongen. Ik zou ze toch vragen of ze er extra naar kunnen kijken

3 maanden geleden

Ik heb geen idee of je het kunt vergelijken maar mijn wond van het inknippen ging na een paar dagen ook beetje open staan. Bij mij gaven ze ook aan dat het normaal is. Maar ik weet niet of je t kunt vergelijken met elkaar 🙈 dus als je het niet vertrouwd gewoon bellen!

3 maanden geleden

Ik heb dit ook bij 1 stukje en heb se verloskundige gebeld. Die is komen kijken en moet t elke dag spoelen. Ik ben inmiddels 3 weken geleden bevallen. Ze zei als je geen koorts hebt en het niet super rood of warm er omheen is. Maar bij twijfel zou ik altijd bellen,

3 maanden geleden

Hoe oud is de wond/wanneer ben je bevallen? Het is een beetje vage foto, maar afhankelijk van hoe lang het geleden is, ziet het er niet heel gek uit. Kan dat er nog wat wondvocht uit moest. Als het sereus en helder vocht is, dan is het niet meteen zorgwekkend. Is het pussig dan kan het aan het ontsteken zijn. Heb je koorts? Extra pijn? Breid roodheid uit? Wond warm? Dan gelijk aan de bel trekken. En als je je zorgen maakt even je Verloskundige bellen, beter save then sorry!

3 maanden geleden

Idd morgen de gynaecoloog bellen. Dan weet je het zeker

3 maanden geleden

Ziet er heel netjes en rustig uit. Heelt met de tijd. Zolang je geen koorts krijgt en het niet rood dikkig wordt is het prima

3 maanden geleden

Wauw ten eerste wat een prachtige keizersnede die nu aan mij ziet er wel wat anders uit haha! Ik was de week dat ik bevallen was verkouden en moest daardoor veel hoesten m’n wond leek ook steeds verder open te staan deze bloede af en toe ook een klein beetje maar het ging altijd gepaard met vocht de kraamverzorgster en verloskundige zeiden dat het niks ernstigs was en ik in de gaten moesten houden of ik koorts kreeg anders aan de bel trekken. Einde kraamweek bleek ik een grote bal boven in m’n buik te hebben ter grote van een tennisbal en was helemaal zwart geel uitgeslagen en moest ik met spoed naar het ziekenhuis om te kijken dat het geen bloeding of abces was dit was gelukkig niet heb toen de gynaecoloog wel even als dubbel check na dat vocht en openstaande stukje aan m’n keizersnede gevraagd en hij zag totaal niks zorgwekkends en zei dat het met de tijd helemaal zou hele

3 maanden geleden

Hi, bij mij ziet het er ook zo uit nu. 13-7 spoedkeizersnede gehad. Sinds eergisteren een stukje open. Vandaag was wondvocht gelekt. Verloskundige gebeld, die zegt gaasje erop en koorts in de gaten houden. Als het erger wordt, of koorts, dan huisarts. Voelt als een stap terug in de genezing en ik word er naar van bij het denken of focussen op de wond. Brr. Hopelijk snel weer dicht. Ga je toch twijfelen aan of je dingen teveel doet of wat dan ook. Vervelend!