17 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees graag mee

2 jaar geleden

Wij zitten altijd in bulk eugiene Victoria. Zit in Playa del Ingles en op loop afstand naar t strand, de winkelcentra en de leuke plekken op Playa. T hotel is super fijn. Veel variatie, animatie team, peuterbad, speeltuintje en genoeg te doen met thema dagen. Ik heb pds en reageer heel snel op conserveermiddelen en daar heb ik als een van de weinige all inclusive hotels niet gereageerd. Wij zijn in april daar nog geweest met onze dochter van ruim anderhalf. Enige nadeel vind ik dat je wel weer gevonden bent aan je kamer na t slapen gaan van de kids. Je hebt n heerlijk balkon maar toch vind ik dat echt wel n nadeel. Maar als we gingen kijken in Playa voor een suite zaten we op een 1500 pp dus een 4500 voor 3.... Mij niet bellen! Nu waren we 1800 kwijt voor 10 dagen totaal vanaf Eindhoven

2 jaar geleden

Wij zaten afgelopen februari met ons dochtertje in een leuk resort bij Maspalomas. Echt een soort vakantiepark gevoel. Met allemaal huisjes. Kon je lekker voor je huisje ontbijt, lunchen, spelletje doen. Ook als de kleine dan op bed ligt is dat ideaal. En was op redelijke loopafstand naar de boulevard. Met een leuk bad en kinderbad. En ook ontbijt en diner in buffetvorm. Lekker makkelijk :) Nen zelf normaal iets meer van een huisje met kookgelegenheid. Maat dit was ideaal. Weet de naam alleen zo even niet

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem12345

Wij zaten afgelopen februari met ons dochtertje in een leuk resort bij Masp ...
Wat hadden jullie voor weer in februari?

2 jaar geleden

Reactie op djoekem0m

Wat hadden jullie voor weer in februari?
Super mooi weer! Echt wel 20 graden en hoger. Konden lekker zwemmen ook.

2 jaar geleden

Wij gaan in april naar groupotel tres vidas op gran canaria. kan je nog kiezen of je all in of half wil. Geen ervaring met het resort, maar staan leuke foto鈥檚 en resenties op.

2 jaar geleden

Ik zit zelf ook te denken om begin april weg te gaan met ons zoontje van 2. Is het alleen niet heel koud daar dan?

2 jaar geleden

Ik zou gaan voor HD Parque zowel op Tenerife als op Gran Canaria. Kleine bungalows met eigen ligbedjes bij je huisje. (Erg prettig voor de slaapjes) Wij hadden de bungalow met babykamer. Kind had dus ook een eigen kamer. All inclusive is prima, en er is ook een kids club .

2 jaar geleden

Wij hebben net geboekt bij Cordial Green golf in Maspalonas. Allemaal bugalows met twee verdiepingen. Ziet er prachtig uit 馃槏 resort by dunas zier er ook goed uit trouwens :) Gaan in februari

2 jaar geleden

Wij waren eind november naar Tabaiba Princess op Gran Canaria. Geweldig zwembad voor peuters, met leuke speeltuin en kidsclub. Goed eten voor de kleine en ook zwangerschapsproef eten voor ons :)

2 jaar geleden

Reactie op Ellen-B

Ik zit zelf ook te denken om begin april weg te gaan met ons zoontje van 2. ...
Nee joh, lekker rond de 20 graden. Denk met een dikke buik dat het ook niet veel warmer moet zijn xD ik kon de vorige zwangerschap niet goed tegen de warmte.

2 jaar geleden

Reactie op Malita

Wij waren eind november naar Tabaiba Princess op Gran Canaria. Geweldig zwe ...
Ja wij zijn hier ook geweest, zeker een aanrader!

2 jaar geleden

Wij zijn een maandje terug naar bahia principe fantasia geweest op Tenerife. Echt ontzettend leuk voor de allerkleinsten, ik heb zelf een dochter ze wordt in maart 2 en had de tijd van haar leven. Goed eten en heerlijke kamers. Echt een aanrader !

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij zitten altijd in bulk eugiene Victoria. Zit in Playa del Ingles en op l ...
Wat leuk, wij gaan daar ook heen. Babyfoon fixxen die op telefoon te zien is.. mijn dochter is dan bijna 1.5 als we gaan.

2 jaar geleden

Waar boekt men dit soort dingen? Nog nooit zo鈥檔 soort vakantie gehad maar lijk er wel naar uit te kijken komend jaar 馃槄

2 jaar geleden

Ik vond aquaora suites op Lanzarote super, kamer vragen aan de speeltuin en lekker genieten!

2 jaar geleden

Parque Cristobal Gran Canaria 馃尀