9 Reacties
3 dagen geleden
Op Amazon kan je baby activiteiten typen. Je hebt hele leuke dingen, een matje met water en visjes erin waar ze op de buik op kunnen liggen en met de visjes kunnen spelen.
3 dagen geleden
Ons meisje heeft ontdekt hoe leuk het is om vliegtuigje te spelen. Zo gauw je haar optilt komt al de grootste lach op haar gezicht. Verder doen we tummytime met de dansende krab en beetje spelen in de box. Ook wandel ik met haar in de draagzak en kijkt ze rond
3 dagen geleden
Mijn baby houdt ook van rondkijken vanuit de draagdoek. Kan echt een uur gewoon mn eigen ding doen terwijl ze wakker is en om zich heen kijkt. Opruimen, stofzuigen, was vouwen, struik snoeien haha. Eigenlijk alles waarbij ik beetje in beweging blijf. Super efficiënt ;) Buiten (als het regent gewoon door het raam), het prikbord met geboortekaartjes en de muurschildering op haar kamer zijn wel favoriet om lang naar te kijken als we stil staan.
En ik leg haar vaak op mijn benen of wipstoeltje met haar gezicht naar mij en ga dan gekke bekken trekken en geluidjes maken. Scheetgeluid en plop geluiden zijn favoriet, krijg ik een schaterlach terug.
3 dagen geleden
Babygym en box mobiel zijn hier favoriet of boekje lezen of ze zit lekker in de stoel met speelgoed bij me aan tafel.
Favo speeltjes zijn
Alles wat licht is rn makkelijk vast pakt bv een finger toy
Een oball
Knisperboekjes
Bijtringen
2 dagen geleden
Lekker in de schommelstoel in dezelfde ruimte als waar ik ben.
In de trip trap naar de vissen in het aquarium kijken.
Op kleed op de grond onder de babygym.
In de schommelstoel/op de grond kijken naar grote broer die rond rent, gekke bekken trekt richting de kleine.
Lekker wandelen buiten.
Zwemmen in warm zwembad.
Op visite bij opa/oma ed.
2 dagen geleden
Tummy time, spelen in de box met Freddy de vuurvlieg (of andere lamaze knuffels), spelen in de box of wippertje met baby gym, kijken naar hoe ik kook of de was doe, liedjes zingen, kletsen met mij, wandelen in de wagen, naar zichzelf kijken in de spiegel, speelt nu ook steeds vaker met een knuffeldoekje.