33 Reacties
Ć©Ć©n maand geleden
T is bijna alsof ik dit zelf geschreven hebš«£
Voorheen 0 problemen idd, tijdens zwangerschap wou t wel maar was niet je van het, en nu (dinsdag 11w terug bevallen)? Echt nope, 0,0 libido. In de verste verte niet te bekennen
2x geprobeerd tot dusver maar ik voel er niks voor, kan er niet van genieten en vond t ook helemaal niet meer fijn ofzo
En aanrakingen? Oh vreselijk soms, kan dār echt helemaal naar van worden! Terwijl k voorheen zo clingy als wat kon zijn zeg maar haha, aanrakingen was mn ālove languageā, maar kan nu al helemaal gek worden als mān vriend mij aanraakt (al is het ff aan mn haar zitten, of tegen mij aan liggen of wat dan ook)
Ook een vrij makkelijke baby, wel 1 die graag bij je ligt, en niet al voor ons aan op bed gaat maar tegelijk met ons naar boven. Slaap is niet helemaal top maar energie meestal prima. Verder gaat onze relatie gewoon top ook
Baal hier ook van, vind het vreselijk. Hoop dat t snel weer beter mag gaan
Ć©Ć©n maand geleden
Ik ook!
Na een dag met peuter en baby ben ik helemaal touched out, blijf van me af... Daarnaast wil ik ook echt niet dat hij aan mn borsten zit. Die zijn voor de baby!
Maar het komt wel weer, had dit na mn eerste ook. Ik heb het er ook gewoon met hem over en hij snapt het helemaal gelukkig, die schatš
Ć©Ć©n maand geleden
Hoi hoi, wat vervelend voor jullie om dit te lezen! Heb je al aans gedacht aan maca pillen? Deze helpen het libido hormoon te verhoge . Ik gebruikte dit voor mijn zwangerschap (zodat er een zwangerschap kon ontstaan) en ik zie dat er nu ook een hebben speciaal voor postpartum. Ik zou zeggen probeer het eens.
https://www.vitakruid.nl/products/postpartum-mama?variant=92616&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw0t63BhAUEiwA5xP54Vjcmz6IWEZi4R4AgCbDWAzfIGTgKPFAZRSqrEcE4xfjMcMywQdVHhoCkm4QAvD_BwE
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op Chella0501
Hoi hoi, wat vervelend voor jullie om dit te lezen! Heb je al aans gedacht ...
https://www.kruidvat.nl/lucovitaal-libido-support-vrouw-tabletten/p/6160467?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=KV-HBO-NL-SHOP-VMS_-Acties-(1)&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_21539285430&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw0t63BhAUEiwA5xP54Zwxw_ldVz4J8Iar4a_ejmVMTsEOg54B22ZIHtNNl6lQFNd-meHcpRoCfkIQAvD_BwE
Ook heb je deze
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op Mandyr91
Geef je borstvoeding? Dit zorgt ook voor een lager libido namelijk
Klopt dit zei mijn verloskundige ook! Zelf ook nog 0.0 zin, terwijl dit normaal wel anders is. Mijn man heeft (gelukkig?) Altijd een lager libido gehad, dus hebben ook nog geen aanstalten gemaakt. Heel normaal blijkbaar
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op itisme01
T is bijna alsof ik dit zelf geschreven hebš«£
Voorheen 0 problemen idd, ti ...
Wat vervelend om te horen dat jij er ook zoān last van hebt! Ik vind aanrakingen zoals knuffelen etc nog wel fijn maar zodra ik merk dat hij behoefte heeft aan meer wil ik het liefst snel wegrennen š
zo ken ik mezelf totaal niet dus vind het echt zo bizar en zo jammer
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op GeweldigeKomeet023348
Ik ook!
Na een dag met peuter en baby ben ik helemaal touched out, blijf va ...
Oh ja vooral mijn borsten inderdaad! Dat heb ik ook. Zeker als ze vol zitten, dan lekken ze namelijk ook direct. Loop nog steeds 24/7 met zoogcompressen dus alles behalve sexy ook. Borsten = babyvoeding nu en nothing more š
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op Chella0501
Ah nee dit ken ik niet. Ik ga gelijk eens kijken dankjewel!
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op Mandyr91
Geef je borstvoeding? Dit zorgt ook voor een lager libido namelijk
Ja ik geef volledig bv en was eigenlijk van plan om dat zo lang mogelijk te blijven geven š„ŗ Ik hoop toch dat het op den duur dan weer wat terug zal komen als de kleine niet meer uitsluitend op bv leeft
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op Chella0501
Maca werkt fantastisch (ervaring mee) maar wordt afgeraden tijdens borstvoeding...
Ć©Ć©n maand geleden
Heel herkenbaar voor mij! Nou had ik voor de zwangerschap ook niet een superhoog libido, maar ik had er wel regelmatig 'zin in'. Tijdens de zwangerschap stond ik er ook al niet om te springen, maar ik dacht echt dat dat door de fysieke kwalen kwam. Nu na de bevalling (10wk geleden) heb ik nog helemaal geen zin om weer seks te hebben. Ligt verder ook echt niet aan mijn man hoor. Maar precies wat jij zegt: ik wil het wel willen maar ik voel niks.
We hebben het wel weer geprobeerd, maar ik vond het toen eigenlijk niet fijn voelen. Deels omdat het littekenweefsel waar ik gehecht ben down there nog best gevoelig is, maar ik kan er ook gewoon helemaal niet in komen mentaal.
Ergens wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het zo ervaart, maar het blijft balen.
Ć©Ć©n maand geleden
Bij de eerste geprobeerd na 6 maanden. Maar had al geen zin maar wilde het toch proberen. Deed mega zeer want ja zin ie toch wel nodig denk ik. Ik had volledig bv en pas toen ik stopte kwam het langzaam terug. En toen ook pas weer gedaan. Partner had er respect voor en had ook vrij weinig te willen naar mijn mening. Blijft jouw lichaamš
En toen werd ik zwanger van de 2de. Hele zwangerschap echt maar 2 keer zin gehad en dat was het. Geef nu weer volledig bv en ben van plan dit nu dubbel zolang te doen. Nu ipv 1 jaar de 2 jaar als mān zoontje er behoefte aan heeft. En libido is echt nergens te vinden.
De irritaties herken ik ook helemaal. Gewoon niet aan mān lichaam zitten want die is nu volledig overgenomen door hormonen en mān kindje dus ik vind het wel goed zo.
Besef dat een kindje baren toch echt een ātraumaā op je lichaam is en die hormonen echt nog jaren nodig hebben om weer normaal te worden. Dus ookal heb je het zo goed is dit echt niet gek! ā¤ļø
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op Bloempje51
Maca werkt fantastisch (ervaring mee) maar wordt afgeraden tijdens borstvoe ...
Dat wist ik niet, sorry!
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op Bloempje51
Maca werkt fantastisch (ervaring mee) maar wordt afgeraden tijdens borstvoe ...
Ik wilde dus dit supplement bestellen. Er zit o.a. ook fenegriek in wat de melkproductie stimuleert staat er ook bij. Hoezo is het 1e ingrediƫnt dan maca wat dus helemaal niet mag tijdens borstvoeding? Dat is toch super raar
Ć©Ć©n maand geleden
Echt zo herkenbaar! Ik ben ook eerder geĆÆrriteerd dan opgewonden als mijn man mij aanraakt en ik heb echt alleen seks voor hemā¦ Ik geef nog fulltime borstvoeding en van de eerste keer weet ik dat dit veel invloed heeft helaas. Ongeveer een maand nadat ik gestopt was de vorige keer kwam het gewoon weer terug. Hopelijk deze keer ook maar het is voor mij geen reden om eerder te stoppen. Geef jij misschien ook nog borstvoeding?
Ć©Ć©n maand geleden
Ja herkenbaar. Dat is een effect van borstvoeding. Hier exact het zelfde. Had ik bij de eerste ook. Je maakt heel veel knuffel hormoon aan door borstvoeding en daardoor heb je dus geen zin in seks. Wat dat betreft is borstvoeding soms een fantastische anti conceptie... niet vanwege onvruchtbaarheid. Maar omdat je Ć¼berhaupt geen seks wilt/ hebt.
Jij hebt 1 kind? Wij hebben ook nog een kleuter dus onze dag begint ook nog standaard om half 7. En gaat volle poule door tot de oudste slaapt om 19.30 dus overdag kun je dan geen seks hebben en in de avond ben je bekaf van de dag. Tenminste ik wel.
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op Bollie3003
Echt zo herkenbaar! Ik ben ook eerder geĆÆrriteerd dan opgewonden als mijn m ...
Ja ik geef nog borstvoeding en dat wilde ik eigenlijk blijven doen tot hij 2 jaar isā¦. š«£ maar ik denk nu misschien dat ik na een jaar stop als mijn libido zo blijft als dit š
haha
Ć©Ć©n maand geleden
Reactie op Mlisz88
Ja herkenbaar. Dat is een effect van borstvoeding. Hier exact het zelfde. H ...
Dit is inderdaad mijn enige kindje dus in mijn geval ligt het er niet aan dat ik geen energie heb. Als je ook nog een kleuter hebt rondlopen snap ik heel goed dat je ās avonds bekaf bent en er niet meer op zit te wachten šµāš« Maar misschien dat het dan hetzelfde geld voor je man? En het scheelt dan weer wel als jullie er beide hetzelfde instaan