33 Reacties
één maand geleden
Hier libido ook compleet dood.
Komt vanzelf wel weer. Hier ook bij de eerste het geval.
Als ik in de avond mijn bed zie wil ik alleen maar slapen. Geef ook bv en nu nog thuis samen met de peuter. Er is dus elke dag de hele dag wel iemand die aan mij zit. Mij niet bellen voor dat geplukt.
Ook nog geen seks gehad sinds de bevalling. Hopelijk komt de zin weer een beetje als ik komende weken weer ga werken en weer Kim ben ipv alleen maar mama.
één maand geleden
Reactie op AnoniemLwd
Dit is inderdaad mijn enige kindje dus in mijn geval ligt het er niet aan d ...
Mijn man lijkt er nu ook niet zo mee te zitten nee. Hij is sowieso altijd heel geduldig en wij praten erover. Hij weet wat de reden is en hij weet dat het niet aan hem ligt. Hahaha hij is ook doodmoe terwijl ik de nachten alleen doe.
Niet te streng zijn komt echt wel weer. Het is ook wennen om ouder te zijn. Ik weet niet of je bijvoorbeeld al gewend bent aan je lijf of dat t al terug in vorm is? Ook dat kan een rol spelen.
één maand geleden
Hier ook! Hier alleen een minder positief verhaal zoals ik bij anderen lees 🫣 voor onze dochters was mijn libido ook hoog. Hadden regelmatig seks en ik genoot ervan. In 2021 was ik zwanger van onze eerste dochter die in mrt 22 geboren werd. Tijdens de zwangerschap werd mijn libido ook lager en na de zwangerschap zelfs verdwenen. Echter is het nooit meer helemaal teruggekomen en bleven bepaalde aanrakingen mij storen etc. Toen zwanger geraakt van nr2 en nu is mn libido helemaal weg. Vind het zo zielig voor hem. Hij geeft vaak aan wel zin te hebben en vraagt dan of ik even tijd voor hem heb. Soms probeer ik dit echt uit te stellen, omdat ik er een beetje tegenop zie ivm mijn libido. Hoop zo dat dit weer goedkomt nu we geen kids meer willen op kort termijn. Voelt echt alsof ik mijn man tekort doe al 3 jaar lang 🥺 hopelijk is het snel terug zodra de rust hierin huis een beetje teruggekeerd is, want met 2 jonge kids sta je continu aan…
één maand geleden
Ik hoor dit echt overal om me heen. 0-4 zijn gewoon tropen jaren. Als de doorslapen is er wel weer wat anders aan de hand, ziek, kiezen, dromen, slaaptegressie, nachtangsten, nachtzindelijk worden en ga zo maar door. Het ouderschap is gewoon niet sexy.
Praat er vooral met elkaar over en waar de behoeftes liggen. Bij ons helpt agendaseks heel erg. Totaal niet sexy maar daardoor komt het er wel van en herinner je weer dat het toch ook best fijn kan zijn. Maar die tijd dat we elkaar de kleren van het lijf scheurden is helaas voorbij…
25 dagen geleden
Reactie op Chella0501
https://www.kruidvat.nl/lucovitaal-libido-support-vrouw-tabletten/p/6160467 ...
Mijn man laat er geen gras over groeien🤣🤣🤣
25 dagen geleden
Reactie op babymarch2022
Hier ook! Hier alleen een minder positief verhaal zoals ik bij anderen lees ...
Hier exact hetzelfde, nog wel de wens voor een derde maar nu nauwelijks behoefte aan polonaise aan mijn lijf.
25 dagen geleden
Reactie op babymarch2022
🤭🤭 hopelijk helpt het wat! Kan me voorstellen dat je er ook op dat vlak voor je man wilt zijn. 😘 vergeet alleen niet dat jij ook behoeftes heb en dat je jezelf niet in 10 duizend stukjes kan delen om alle ballen hoog te houden.
25 dagen geleden
Reactie op babymarch2022
Hahahahaha 😂😂😂 de frustratie spat ervan af
25 dagen geleden
Reactie op KMG
Als ik dit naar hem stuur nu weet ik zeker dan hij nu nog opzoek gaat naar ...
Die van mij kwam er na werk gelijk mee thuis 🤣🤣