11 Reacties
4 maanden geleden
Geen ervaring mee, maar ik persoonlijk zou wel bellen, omdat je ook zo ver bent, dan kunnen zij aangeven hoe je moet handelen en weet jij waar je een beetje aan toe bent 鈽猴笍
4 maanden geleden
Bedankt voor het meedenken! Ik heb gebeld en de verloskundige gaf aan dat ze dacht dat het niks kwalijks was. De baarmoeder is goed doorbloed en aan het einde van de zwangerschap kunnen er vaatjes springen. Als het helderrood en meer bloed is, moet ik terugbellen.
4 maanden geleden
Blijf het toch wel spannend vinden want het is meer geworden en helderrood, maar niet echt zoveel dat het een maandverband vol is. Voel me zo bezwaard om de verloskundige wakker te bellen zo in de avond omdat ik mezelf afvraag of het 眉berhaupt het bellen waard is, of ik me onnodig zorgen maak 馃槱
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Blijf het toch wel spannend vinden want het is meer geworden en helderrood, ...
Ik snap dat je je bezwaard voelt maar dat is niet nodig het is hun werk. Ze hebben liever dat je 1x te vaak belt dan dat je vannacht de hele nacht ligt te piekeren. Ik zou gewoon weer bellen al is het maar voor je eigen geruststelling.
4 maanden geleden
Alles goed, uiteindelijk niet meer gebeld maar wel de toiletpapiertjes bewaard en net aan de verloskundige laten zien. Ze gaf aan dat het normaal is en erbij hoort. Het waren een aantal druppels bloed, dat kan dus gebeuren door het verstrijken van de baarmoedermond, heel positief dus!