22 Reacties
5 maanden geleden
Jazeker mijne lag eerst rechts, toen midden en nu weer rechts. Met hoofd in mijn bekken en de benen in mijn maag/ribben
5 maanden geleden
Heel toevallig gebeurde dit een uur geleden, maar meestal is mijn buik redelijk in evenwicht. Geen idee wat ie hier precies aan het doen is ... Hoofdje ligt beneden als het goed is. De rest van de zwangerschap lag het hoofdje beneden en ruggetje rechts, pas sinds een paar weken naar links gedraaid. Maar dus niet constant zo zichtbaar.
5 maanden geleden
De mijne draait nog steeds rond. Wel met z'n hoofd al beneden maar de ene controle ligt z'n rug links en een week later weer rechts. Volgens de vk kunnen ze tot aan de bevalling zo rond blijven draaien. Ik probeer nu zelf steeds te achterhalen of ik een knie of een bil voel naast m'n navel, maar ik kan het niet van elkaar onderscheiden 🤷🏻♀️😅
Kan het niet zo zijn dat jouw kindje ook nog volop draait / gaat draaien? Of is het altijd deze 'bult' links?
5 maanden geleden
Hier ook ja, maar dat wisselt wel af, dus niet alleen maar links. Hij draait nog heel veel, meerdere keren op een dag, ondanks dat ie al 5 a 6 weken ingedaald ligt😆 Herken het eigenlijk niet dat hij de hele tijd aan 1 kant ligt nee... Wat zielig voor jullie dochter dat ze er mer de geboorte en erna last van had zeg😟 Is het evt iets wat je na kan vragen bij een gynaecoloog? Of er een oorzaak is die je nu kan voorkomen? Of hem zelf gewoon de andere kant op duwen?😬
5 maanden geleden
Hij ligt al sinds het begin links. Heb links ook meer striemen op mn buik dan rechts. Rechts is ook 'leeg' en kan ik ver indrukken. Hij is al ingedaald. Zn hoofdje helemaal beneden, zn rug helemaal tegen de linkerkant en zn voetjes in t midden onder mn ribben. Al zie je het bij mij niet zo extreem, tenzij ik mn buik aanspan