10 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op pln92
Volgens mij alles wat je een beetje makkelijk kan prakken dacht ik! Ik vroe ...
Oke, maar na het koken dan neem ik aan? Ik kook het gewoon zacht en pureer het dan.
Ik geef nu één keer per dag, maar al wel een stuk meer dan een paar lepels (als je babylepels/theelepels bedoeld). Hij vind het heerlijk en schreeuwt letterlijk om meer 🤭 hij krijgt er geen krampjes van dus dan zal het wel goed zijn lijkt me!
2 dagen geleden
Reactie op Tiflihabibi
Oke, maar na het koken dan neem ik aan? Ik kook het gewoon zacht en pureer ...
Ja, stomen of koken! 🥰 wat schattig! Leuk dat hij het zo lekker vindt.
Hoeveel geef je dan qua lepels of grammen? En geef je daarnaast nog 1 volledige voeding? Ik gaf/geef elke dag een paar lepels en dan 1 volledige fles.
2 dagen geleden
Ik weet eigenlijk niet of het kan.. Persoonlijk kies ik ervoor om deze ‘zwaarder verteerbare’ dingen na 6 maanden te geven. Bij mijn dochter in ieder geval gedaan. Ik zou ook goed opletten dag je alles goed afspoelt mocht het uit blik komen ivm zout.
Maar als hij ervan geniet en geen buikpijn krijgt lekker doen toch!!
2 dagen geleden
Reactie op saartje2024
Ik weet eigenlijk niet of het kan.. Persoonlijk kies ik ervoor om deze ‘zwa ...
Ik weet dus nooit zo goed wat nou zwaarder verteerbaar is 🫣 koolhydraten zoals rijdt aardappel pasta voeg ik zeker nog niet toe maar linzen etc valt wel onder groente toch? Haha ik voel me nu erg dom. Kan het op internet ook niet duidelijk vinden helaas.
Ja uit blik doe ik indd niet ivm zout, bedankt voor de tip!!
2 dagen geleden
Reactie op Tiflihabibi
Ik weet dus nooit zo goed wat nou zwaarder verteerbaar is 🫣 koolhydraten z ...
Hmm weet ik ook niet zeker. Bonen is meer omdat het ‘zwaarder’ voor de darmpjes is. Net als dat ik wat langer wacht met bloemkool. Maar persoonlijk blijf ik ook langer verzadigd van kikkererwten, linzen en bonen dan van wortel, broccoli en courgette enzo. Aan de andere kant. Zoon heeft al wel zoete aardappelen op en dag is ook vrij vullend haha. Ik geloof dat ik ook maar wat doe.z
één dag geleden
Reactie op saartje2024
Hmm weet ik ook niet zeker. Bonen is meer omdat het ‘zwaarder’ voor de darm ...
Ah op die manier, ja oké… Ik begrijp wat je bedoeld! Ik zal het anders voor de zekerheid even navragen aan het cb 😊
14 uur geleden
Een tip: het boek "eten voor de Kleintjes". Staat echt álles in.
Linzen kikkererwten 8-10mnd. Bruine bonen 10mnd.
12 uur geleden
Bonen zijn wat zwaarder te verteren door de darmen, dus beter even wachten nog