12 Reacties

3 weken geleden

Bedoel je deze? Little Dutch 4-in-1 driewieler | Baby-Dump https://share.google/NNPLMLJmfRn04tgl3 Onze dochter kan wel net bij de grond, nu ongeveer 80 cm maar best lange benen.

3 weken geleden

Wij hebben 'm ook en mn zoontje is best groot maar kan nog niet goed bij de grond.

3 weken geleden

Wij gebruiken m nu nog als driewieler met zitje trouwens, daarna denk ik als gewone driewieler en dan als loopfietsje proberen.

3 weken geleden

Ik heb deze ook gekocht voor mijn dochter. Ze is sowieso klein ivm vroeggeboorte maar ik gebruik hem gewoon zodat ik haar kan duwen en nog niet als loopfiets

3 weken geleden

Ja die bedoel ik ☺️ En vinden jullie hem nu al leuk voor jullie kleintjes? Of eigenlijk nog te vroeg ?

3 weken geleden

Reactie op pijlsje

Ja die bedoel ik ☺️ En vinden jullie hem nu al leuk voor jullie kleintjes ...
Ja, super leuk nu om te duwen! En ze kunnen er heel lang mee doen!

3 weken geleden

Reactie op pijlsje

Leuk nu als duwfietsje ja! Hier een grote hit. En dan later ombouwen. Dat vind ik het leuke dat je er heel lang mee kan doen.

3 weken geleden

Reactie op pijlsje

Ik vind het hier nog lastig! M’n zoontje die snapt nog niet dat je ermee kan lopen, maar z’n voeten houd hij ook niet op de trappers, met gevolg: elke x stoppen omdat zn voetje op de grond komt en dus soort dubbel klapt omdat je duwt. Vorige keer moest ik hem dus de hele weg terug tillen omdat hij dat dus niet fijn vond haha

2 weken geleden

Ik heb er spijt van, helaas. Hij heeft hem gekregen op zijn eerste verjaardag maar hij kan nog steeds niet met zijn voetjes bij de grond en ook als driewieler kunnen we hem nog niet gebruiken omdat de trappers echt ver weg zitten. Je kan de trappers dichterbij doen, maar dan werken ze niet en is het puur bedoeld als voetensteun voor als je je kind duwt met duwstang. Echter zitten er geen bandjes of iets waarmee je de voetjes kan vastmaken dus die voeten gaan er natuurlijk constant vanaf en slepen dan over de grond… Ik vind het nog niet handig en echt meer geschikt vanaf een jaar of 2

2 weken geleden

Hmmm oké, we gaan het zien!

2 dagen geleden

Thanks nog dames! Ze heeft de driewieler van de Sint gekregen en ze is er niet meer vanaf te krijgen! Hangt dehele dag bij dat ding rond haha