8 Reacties

5 maanden geleden

Naar de dokter zou ik doen.

5 maanden geleden

Ik heb een longontsteking gehad in mn zwangerschap maar je krijgt helemaal geen lucht, extreem benauwd en piept enorm. Ook hoest je geel/groen slijm op. Wel verstandig om even na te laten kijken

5 maanden geleden

Ja indd, naar de huisarts! Ik heb begin vd zwangerschap 3 keer achter elkaar longontsteking gehad.. lag er 2 maand af. Echt vreselijk. Heb je ook koorts? Met een vingerprikje kunnen ze al je ontstekingswaarden meten! Veel beterschap 🌸🌸

5 maanden geleden

Ik snap werkelijk niet dat je zo'n vraag op een forum stelt en niet aan een dokter. Of je verloskundige eventueel ivm combinatie zwangerschap.

5 maanden geleden

Sowieso naar de dokter gaan en gelijk je verloskundige bellen lijkt me. Met een hoge bloeddruk moet je niet afwachten

5 maanden geleden

Reactie op i91

Sowieso naar de dokter gaan en gelijk je verloskundige bellen lijkt me. Met ...
Hoge bloeddruk is weer normale bloeddruk, is al gecheckt enz. Hun dachten een virusje/griepje

5 maanden geleden

Bel je huisarts! Ik kreeg net 19 weken longontsteking en ik lag er echt compleet van af inclusief ziekenhuisopnames, een longontsteking is niet onschuldig dus onderneem actie als je twijfelt!

5 maanden geleden

Dit is inderdaad meer een vraag voor de huisarts. Wij kunnen niet zeggen wat dit wel of niet is. Beterschap!