9 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik zelf de longchamp le pliage. Ik heb er ook eentje van studio noos die ik fijn vind, maar het heeft geen handige vakjes. Op Shein heb ik daarvoor van die tassen inzetten gekocht.
2 jaar geleden
Holland cooper heeft echt prachtige luiertassen. Alleen wel prijzig 鈽猴笍. Ze hebben verschillende kleuren hiervan. Met super handige vakjes en ook een luierverschoon mat. Er zit ook een hendel bij voor de kinderwagen, maar die kan er ook af en dan heb je weer een schoudertas en er zit ook nog een lang hengsel bij. Je kan hem dus naar eigen wens verstellen

2 jaar geleden
Ik heb een tas aangeschaft van Cos, deze heb ik op advies van een vriendin gekocht die deze tas ook als luiertas gebruikt. Na de babyperiode is het gewoon een hartstikke leuke shopper!

2 jaar geleden
Wij hebben voor een schoudertas gewoon een oude tas van mij gebruikt haha. Die was groot zat om de spullen mee te nemen. Wij hebben heel eerlijk nooit een luiertas gekocht. Altijd gewoon een normale tas of rugzak gebruikt.
Wij zien nog steeds t nut niet in van een luiertas waar net zo veel of soms zelfs nog minder door al die hokjes die ze er in maken om dingen kwijt te kunnen.
Wij gaan nu de tas die ik nog "over" heb van Tommy Hilfiger 馃 een mooie ruime rugzak dat wel.
3 maanden geleden
Reactie op Oemmievanbijna3
Ik gebruik zelf de longchamp le pliage. Ik heb er ook eentje van studio noo ...
Hang je de longchamp aan de kinderwagen, zo ja, hoe?