26 Reacties

4 maanden geleden

Ik had het ook en tijdens de bevalling ook twee keer moeten overgeven. Voelde me zo ellendig. Sorry aan deze info heb je weinig :)

4 maanden geleden

Ik ben inmiddels sinds twee dagen gestart met omeprazol 20 mg en in één klap zijn al mijn maagzuurklachten verdwenen. Echt ongelooflijk. Na twee maanden eindelijk weer kunnen slapen en zelfs normaal kunnen liggen. Mijn keelpijn neemt ook meteen af, mijn keel kan eindelijk herstellen. Net op tijd want ze gaan waarschijnlijk morgen mijn vliezen breken, dus ik kan nog even goed slapen voor het gaat beginnen allemaal. Bedankt allemaal voor het meedenken, en hopelijk hebben anderen met maagzuurklachten ook iets aan deze informatie.

4 maanden geleden

Reactie op Ikke❤️

Ik ben inmiddels sinds twee dagen gestart met omeprazol 20 mg en in één kla ...
Ah wat goed om te horen fijn dat het zo’n verademing is zeg! Wil je ons wel laten weten of je baby straks een enorme bos haar heeft haha!

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ah wat goed om te horen fijn dat het zo’n verademing is zeg! Wil je ons wel ...
Dat heeft ze!! Dat was op de groei echo te zien haha. Niet geheel onverwacht

3 maanden geleden

Hoi! Ik had ook erg veel last van maagzuur tijdens de zwangerschap (ik moest ook rechtop slapen etc). Ik kreeg tijdens de bevalling er ook weer last van en kreeg van de verpleegkundige een shotje antagel. Ik had een ruggenprik en kon prima rechtop zitten, dus ik zou me geen zorgen hierom maken😀

3 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ah wat goed om te horen fijn dat het zo’n verademing is zeg! Wil je ons wel ...
Ik heb vreselijk maagzuur gehad de hele zwangerschap en mijn baby heeft weinig haar maar wel heel lang 😂