12 Reacties
2 jaar geleden
Ja mag zeker eerder. Ik had ook 4 weken voor maar dat ging helaas niet meer we hebben het aangepast naar 6 weken eerder met verlof dan wordt je aangemeld bij uwv en ga je de ziekte wet in. Overige afspraken die ik nog heb gemaakt zijn dat ik halve dagen werkt en 2 dagen ipv van 4 tot mijn verlof. Dus ja , aankomende dinsdag gaat zitten met je leiding. Hun krijgen gwn geld van de uwv van de dagen dat jij niet komt dus .
2 jaar geleden
Ja hoor je kunt nooit van te voren zeker weten of je 4 of 6 weken van te voren met verlof gaat. Je weet namelijk niet wat er in de zwangerschap gebeurt haha.
Als je in de zwangerschap ziek wordt en in de ziektewet komt bijna altijd met 6 weken van te voren met verlof.
Zelf heb ik t toen al zo voorgesteld met 4 weken vooraf met verlof en daarvoor mijn"verplichte" 2 weken vakantie (wat uiteindelijk 2.5 weken werd haha馃槀 ging ik nog met 33 weken en n bietje met verlof. Haha
Maar je mag zeker aangeven dat je toch eerder met je verlof wil starten 馃グ
2 jaar geleden
Absoluut en als ze weigeren, meld je je ziek. Dan ga je vanzelf met verlof! Ik zou met 34 weken gaan en ben uiteindelijk met 32+5 gegaan, werd gewoon ziekgemeld 馃槉
2 jaar geleden
Reactie op BabyBoertje24
Absoluut en als ze weigeren, meld je je ziek. Dan ga je vanzelf met verlof! ...
Ga je dan eerst in de ziektewet? Of hoe werkt dat. Ik moet nog 2 weken werken, maar denk niet dat ik het nog trek.. 馃ス
2 jaar geleden
Reactie op ArankaRomy
Ga je dan eerst in de ziektewet? Of hoe werkt dat. Ik moet nog 2 weken werk ...
Als je voor 34 weken niet meer kunt werken dan ga je eerst in de ziektewet. Met 34 weken gaat t automatisch over in verlof. Als je tot 34 weken doorwerkt is het meteen verlof. Ziektewet na 34 weken mag niet. Veel succes met de laatste loodjes!
2 jaar geleden
Reactie op AnoniemGD
Nou dames, vanochtend meteen overlegd met mij teamleider en hij was super b ...
Heeeee wat megafijn! Goed gedaan, rustig aan 馃グ
2 jaar geleden
Ik ga dit gesprek morgen (of nou ja later vandaag) ook aan. Ik merk dat het niet meer gaat. Wilde eigenlijk tot 36 weken doorwerken maar ga nu kijken of mijn verlof vanaf maandag in kan gaan. Dan ben ik 35 weken.
Ik doe super rustig aan en de leerlingen zijn heel lief maar de hele dag staan en elk uur wisselende lessen wordt echt te pittig.