4 Reacties
4 maanden geleden
Ik woon aan een zandweg en heb vorige keer gemerkt dat ik vond dat mn dochter echt teveel schudde. Heb haar de eerste tijd in een draagdoek meegenomen en pas later in de reiswieg toen ik haar iets steviger vond. Geen idee of het erg zou zijn maar het zag er gewoon niet fijn uit
4 maanden geleden
Ik zou voor dat soort paden inderdaad voor een draagdoek gaan. Die kun je helemaal mooi afstellen op het formaat van je kleintje. Ik heb bij de eerste de rekbare draagdoek van 'pure baby love' veel gebruikt. Super makkelijk in gebruik en m'n zoontje sliep er altijd heerlijk in!
4 maanden geleden
Nee het klinkt idd niet heel fijn voor de baby en misschien ook niet echt goed. Draagzakken zijn vaak pas echt goed ergonomisch voor de baby vanaf een maand of 3 (i.t.t. wat er wordt geadverteerd), maar draagdoek kan wel idd!
4 maanden geleden
Wij hebben dit toen wel gedaan alleen haar toen in de maxi cosi gezet. Wij hebben ook een goeie all terrain kinderwagen en Maud heeft er niks mee geleden. Gewoon een beetje met beleid en niet met een rotgang over wortels of dergelijke sjeesen haha