15 Reacties

één maand geleden

Ik heb zelf de Rookie en mijn zus heeft ByKay. Allebei met de clipjes onder de oksels zeg maar. Vooral de Rookie is, vanwege klittenband, makkelijk af te stellen in geval van meerdere personen (mijn man en ik gebruiken 'm allebei)

één maand geleden

Najell draagdoek

één maand geleden

Ik ben erg fan van de rookie. Die is heel makkelijk aan te doen/te verstellen

één maand geleden

Ik heb draagzak van sandiia. Ook makkelijk om te doen!

één maand geleden

Ik heb de bondolino. Band om het midden is met klittenband. Dan gooi je het rug stuk zeg maar naar achter en knoop je de schouderslierten. Geen clipjes en makkelijk af te wisselen.

één maand geleden

We hebben Marsupi, beetje hetzelfde idee als wat Koekoeksklok omschrijft. Erg blij mee! Binnen paar seconden om!

één maand geleden

Wij vinden de Neko Tiny erg fijn, 2 clipjes (gekruisde schouderbanden) en een grote voor de tailleband. Is een ergonomische draagzak die je kan verstellen op de broekmaat. Schoonmoeder kon er gelijk goed mee overweg 😊

één maand geleden

Ik zat hier zelf erg ook mee elke keer met deze draagzak, maar nu gaat het goed. Ik laat de clip achterop altijd vast zitten, net als een clip aan één zijkant. Wel van te voren even de juiste breedte instellen van die achterop. De zijkant clip kan je altijd nog makkelijk verstellen met de baby erbij. Ik houd dan onze baby tegen me aan en zwiep dan de schouderbanden over mn hoofd en hoef dan alleen nog maar 1 zij clip vast te maken. Hoop dat mn uitleg duidelijk is :) Als ze dit een paar keer oefenen moet het wel goed komen lijkt mij.

één maand geleden

Reactie op Schaapje123

Ik zat hier zelf erg ook mee elke keer met deze draagzak, maar nu gaat het ...
Zo doet mijn man dit ook (Wij hebben ook een ergobaby). De zijkant clip kun je inderdaad nog makkelijk verstellen als de baby er al in zit. Zelf ben ik wat kleiner en heb ik de tip gekregen om de banden kruislings over mijn schouder te doen. Werkt voor mij prima!

één maand geleden

Ik heb een half buckle stochenwiege draagzak, klik je alleen vast om je buik heen, en dan knoop je hem zelf vast. Erg fijn! Zit tussen een draagzak/draagdoek in, heb destijds ook een draagconsulente langs laten komen.

één maand geleden

Reactie op Wendyelst

Ik heb een half buckle stochenwiege draagzak, klik je alleen vast om je bui ...
🙂

één maand geleden

Reactie op Wendyelst

🙂
Ohh wat een moppie 😍😍

één maand geleden

Dank voor de reacties allemaal! Daar kan ik zeker wat mee 🤍

één maand geleden

Reactie op Wendyelst

Ik heb een half buckle stochenwiege draagzak, klik je alleen vast om je bui ...
Even off topic. Ik heb deze ook, maar merk dat na een tijdje de knoop wat losser gaat zitten en ik 'm dan weer los moet maken zodat ik 'm strak kan knopen. Heb jij dit ook toevallig?

één maand geleden

Reactie op Ou12345

Even off topic. Ik heb deze ook, maar merk dat na een tijdje de knoop wat l ...
Ligt eigenlijk aan Emma als ze in slaap valt erin, dan gaat die heel anders zitten, aangezien zij echt haar volle gewicht erin laat "hangen" dan trek ik hem wel even aan. Mr dat kan je vrij makkelijk doen. In het begin doe ik hem gewoon direct even wat "strakker" zodat hij minder snel uitzakt. Dus ik herken zeker dat je dat af en toe even moet doen, maar gaf de draagconsulente aan dat dit ook opzich wel logisch is vooral tussen het verschil als zij erin slaapt of wakker is.