19 Reacties

4 dagen geleden

Hoi, geen tip.. Wel heb ik dit met mijn zoontje ook gehad rond de 3 maanden en nu met mijn dochter weer.. het lijkt een fase te zijn hier. Ging het bij jou in het begin ook gewoon goed?

4 dagen geleden

Reactie op Mama1507

Hoi, geen tip.. Wel heb ik dit met mijn zoontje ook gehad rond de 3 maande ...
In het begin sliep die er gewoon in. En nu al paar weken rond 6/7 weken is het huilen. En dan soms werkt nog wel een speeltje maar meestal niet.

4 dagen geleden

Staat hij op de voorstoel, zodat je hem kan zien? Liedje happy van Imogen Heap opzetten

4 dagen geleden

Hier hielp het laatst een paar keer om de kap van de maxi cosi naar beneden te doen. Kennelijk moet hij alles kunnen zien 😅

4 dagen geleden

Onze dochter is heel gevoelig voor hoe de bandjes op haar schouders zitten, daar al naar gekeken?

4 dagen geleden

Reactie op BijDeMolen

Hier hielp het laatst een paar keer om de kap van de maxi cosi naar beneden ...
Haha ja dat heeft mijn zoontje ook😂

4 dagen geleden

Reactie op Merel2027

Onze dochter is heel gevoelig voor hoe de bandjes op haar schouders zitten, ...
Ja merk wel als ik hem erin zet en eenmaal vast wil maken dat dan het huilen begint misschien even daar naar kijken inderdaad

4 dagen geleden

Reactie op jac123

Ja merk wel als ik hem erin zet en eenmaal vast wil maken dat dan het huile ...
Ja ik heb die bandjes voor m’n dochter al op de hoogste stand staan, maar zij is ook al 7.5 kilo 🙈. Hoop voor je dat het wat kan helpen.

2 dagen geleden

Hier ook een drama, gelukkig is hij al lang genoeg voor een vervolg zitje. Wij gaan nu de Maxi-Cosi Axissfix (die hadden we al voor zijn zus) proberen. Hopelijk vindt hij dat prettiger.

2 dagen geleden

Ja hier ook, heel stressvol autorijden vind ik het. Vandaag had ik een gekleurde speelmap van mn dochter tegen zn voeten en de stoel aangezet, hij leek het zowaar leuk te vinden om naar te kijken.

2 dagen geleden

Heb je heel toevallig de verkleiner er nog in? Mijn dochter en 3 jaar geleden mijn zoon werd hier echt boos van. Toen we die er uit hadden gehaald was er niks meer aan de hand

2 dagen geleden

Hier de kleine op de voorstoel gezet, sinds die tijd is autorijden weer helemaal ontspannen en zet ik het zelfs in als hij niet wil slapen. Zo kan ik de speen erin doen, hij kan mij zien en hij kan goed naar buiten kijken. Wel heb ik voor de zekerheid de Airbag aan de passagierskant uitgezet.

2 dagen geleden

Probeer eens voordat je kindje de maxicosi ingaat de luier ietsje losser te doen. Wij hebben dit in de beginfase gehad, en sinds wij voordat we gingen de luier iets losser deden, was het gegil hierin weg..

2 dagen geleden

Reactie op lavieenrose

Hier ook een drama, gelukkig is hij al lang genoeg voor een vervolg zitje. ...
Hier hetzelfde echt drama elke keer. Nu in de autostoel gaat het een stuk beter. Dus wij gaan de maxicosi niet meer gebruiken.

één dag geleden

Reactie op Momtobe082024

Hier hetzelfde echt drama elke keer. Nu in de autostoel gaat het een stuk b ...
Ik ga het vandaag een stukje 2x15 min testen. 🙏🏻

één dag geleden

Hoi, hier was het ook drama. Verkleiner eruit gehaald , toen ging het al wat beter. Maar twee weken geleden bij een osteopaat geweest en sindsdien kan hij in slaap vallen in de maxi Cosi🙂 (hij had last van zijn nekje blijkbaar)

één dag geleden

Reactie op anniedw

Hoi, hier was het ook drama. Verkleiner eruit gehaald , toen ging het al wa ...
Oh hoe herkende jij dit dat hij last van ze nekje had?

één dag geleden

Herkenbaar! Mijn dochtertje ook ineens met de 6/7 weken dat ze de maxicosi VRESELIJK vind.. wij hebben het liedje the happy song van Imogen Haep, dit werkt zo goed! We zetten het liedje aan en ze wordt meteen rustig. We hebben ook een beertje van Flow amsterdam die we aanzetten met een hartslag. Dit werkt allemaal redelijk goed! Maar als ze niet moe is dan werkt dit ook niet want dan wilt ze kijken en als ze dan ook nog lang in de auto moet zitten is het krijsen. Dus gisteren de baby einstein aquarium gekocht en als ik ver moet rijden maak ik die aan de autostoel en ook dat vind ze heel leuk! ☺️

één dag geleden

Reactie op jac123

Oh hoe herkende jij dit dat hij last van ze nekje had?
Hij wilde ook niet in de reiswieg slapen , hij vond in bad gaan ook vreselijk ( dan lag zijn nekje op mijn arm) en nog meer van dit soort dingetjes. Ik geloofde nooit zo in osteopaten, maar het heeft voor ons kindje wel echt geholpen denk ik! De nekpijn kwam wss door de bevalling (vacuüm, sterrenkijker , lange persfase)