15 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik geen app maar volg meditaties gebaseerd op de zwangerschap via YouTube. Had een hele tijd Meditation momens maar vind ik echt tegenvallen. Via YouTube is echt prima!😊
2 jaar geleden
Ik gebruik geen app maar volg meditaties gebaseerd op de zwangerschap via Y ...
Ik vind YouTube vervelend ivm de reclames en dat niet alle filmpjes door lopen. Voor nu niet erg maar tijdens mijn bevalling zou ik graag voor een langere tijd meditatie muziek aan willen zonder gestoord te worden door reclames. Ik vrees dan dat ik de telefoon door de ruimte gooi🤣🤣
2 jaar geleden
Ik heb meditation moments. Ik gebruik deze voornamen om met rustige meditaties in slaap te vallen als ik druk ben en dat werkt voor mij goed. Verder staan er best veel meditaties in de app voor verschillende momenten.
2 jaar geleden
Reactie op Zomer21
Insight timer! Echt top, gebruik hem al jaren (gratis). Geen reclame en hee ...
Bedankt voor de tip!🌺
2 jaar geleden
Ik heb meditation moments. Ik gebruik deze voornamen om met rustige meditat ...
Bedankt voor de tip!🌺
2 jaar geleden
Meditation moments! Ik gebruik deze meerdere keren per dag. Echt heel fijn!
2 jaar geleden
de Mindfulness app van VGZ! ik ben daar ook niet verzekerd maar ik kan er wel naar luisteren!
2 jaar geleden
Ik gebruik al een paar jaar dagelijks Breeth 💙 Maar… een andere FANTASTISCHE ontdekking is de app van House of Deeprelax. Een Nederlandse app en staat vol met nidra sessies. Een betere ontspanning bestaat er niet. Je kunt er een op YouTube proberen:
https://youtu.be/6GYbf4bwfTs?si=2F0raYjFy-yOPL2K
Mocht het linkje het niet doen hij heet: Deeprelax yoga nidra slaap meditatie ervaar instant diepe ontspanning
100% aanrader ☺️
2 jaar geleden
Ik heb net de app expectful ontdekt. Deze is helemaal gericht op zwangerschap meditatie!
2 jaar geleden
Reactie op flo4848
Meditation Moments! Ze hebben vorige week een speciale zwangerschap categor ...
Bedankt voor de tip!🌺