16 Reacties

22 dagen geleden

Ja joehoe hier nog één..

22 dagen geleden

Ik voel mijn baby’tje heel goed en heel veel, maar dit herken ik niet

22 dagen geleden

Reactie op Jessica_94

Ja joehoe hier nog één..
Hoe is dit voor jou?

22 dagen geleden

Reactie op veerDhyána

Hoe is dit voor jou?
Niet altijd even prettig. Maar wel een fijne bevestiging. Het is ook goed zichtbaar als ze wakker is. Mijn hele buik "danst" het beurse gevoel trekt wel weg. Maar in de meeste gevallen is meer rust nemen de oplossing.

21 dagen geleden

Ik voel mijn baby heel goed en ook vrij veel. M’n buik schud ervan zelfs maar het doet me totaal geen pijn! Dus ik herken dit niet. Maar niks aan te doen denk ik 🥺 sterkte!

21 dagen geleden

Ja dat hoort er ook een beetje bij😬 ik heb ook geen idee wat je bedoelt met een schop opvangen?🫣 Het begint hier ook wel steeds pijnlijker te worden, bij onze dochter had ik op een gegeven moment ook het idee dat ik allemaal blauwe plekken en bloeduitstortingen had in mijn baarmoeder en buikwand. Kon me niet voorstellen dat het niet zo zou zijn hahaha Ook tijdens de bevalling ging ze lekker door, dat was echt heel vervelend🫠😆

21 dagen geleden

Hier hetzelfde en ben bijna 30 weken en placenta aan de achterkant. Ik voel de baby hele dag door en het lijkt een octopus in de buik. Ik voel meer veel draaien en schuiven maar echt heel sterk. Soms ook tegen mijn ribben en dat ervaar ik als onprettig. Maar verde vind ik het fijn om haar steeds te voelen alleen ben ik bang voor wat er gaat komen 🤣

21 dagen geleden

Reactie op Jessica_94

Niet altijd even prettig. Maar wel een fijne bevestiging. Het is ook goed z ...
Jaa hier hetzelfde! Goed om te lezen dat ik niet de enige ben🥰 Ik heb enkel niet het idee dat rust helpt😅

21 dagen geleden

Reactie op MrsDumpling

Ja dat hoort er ook een beetje bij😬 ik heb ook geen idee wat je bedoelt me ...
Oh dat klinkt onprettig! 😬 Ja met het opvangen bedoel ik dat als ik dus savonds in bed lig en de kleine is aan het schoppen en doen in mijn zijde dan moet ik dat echt weg ademen of mn lichaam reageert ook nog voor de rest mee op de “bons” in mijn zijde

21 dagen geleden

Reactie op Loosha94

Hier hetzelfde en ben bijna 30 weken en placenta aan de achterkant. Ik voel ...
De hele dag door lijkt mij ook wel soms vermoeiend. Inderdaad wat je zegt, ben benieuwd wat er komen gaat. Soms heb ik het idee dat het een rauwdouwer eerste klas is/word!

21 dagen geleden

Reactie op Jessica_94

De hele dag door lijkt mij ook wel soms vermoeiend. Inderdaad wat je zegt, ...
Dar is (gelukkig) niet af te leiden van het gedrag in de buik. Onze dochter is een heel lief en rustig meisje. Thuis kan ze nog wel eens aanwezig zijn als in; luidruchtig van vrolijkheid hahaha. Maar is alles behalve een rauwdouwer! En als baby was ze echt ontzettend relaxed 🥰 ik was ook bang dat het een druktemaker zou zijn, maar dat valt echt alleszins mee hahaha. Broertje voel ik ook echt elke dag de hele dag door, minstens zoveel als zijn zus. Misschien wordt hij wel een rauwdouwer, maar dat komt dan niet door hoe hij was in de buik🤣

21 dagen geleden

Ik heb het idee dat ik van binnen blauw ben😅 De hele dag door voel ik hem bewegen en gaat mijn buik alle kanten op. En dan ook nog de placenta voor. Bijkomend iets voor mij is dat ik (of eigenlijk de baby,maar gaat door mijn buik heen😬) 3 bloedtransfusies heeft gehad en daardoor mijn buik al gevoelig is. Nu vandaag 28 weken dus moet nog even,maar gok niet dat het minder word 😅

19 dagen geleden

Hier ook 30 weken zwanger en flinke bewegingen. Soms denk ik dat ik mij aanstel, want veel zwangeren om mij heen voelen alleen een beetje geborrel en meer niet. Maar ik schiet gewoon soms ineen van de pijn scheuten als ik een trap krijg. Het leidt op werk ook enorm af, dan ben ik geconcentreerd bezig, en uit het niets trek ik samen van een pijnscheut. Ook met slapen vind ik het lastig. Het liefst val ik op mij zij in slaap, maar dit is nu denk ik al 5 weken onmogelijk. Het lijkt er dan op alsof zij zich ook moet omdraaien, en zo hard begint te trappen dat ik er stuiptrekkingen van krijg. Alsof iemand je keihard begint te kietelen en je automatisch reageert ofzo? Tot zover mijn klaagzang hah, misschien had ik dit beter in het andere topic kunnen plaatsen maar herken echt volledig wat je zegt!

19 dagen geleden

Jep hier ook… en soms als t hoofd tegen mn blaas aan ramt (ook vooral in bed) moet ik ook wel even puffen van de last hoor, jeetje…. Had t bij de eerste ook hoor! Lief rustig vrolijk meisje:) geen rauwdouwer of hyper.

14 dagen geleden

Reactie op Axx01

Hier ook 30 weken zwanger en flinke bewegingen. Soms denk ik dat ik mij aan ...
Nou precies dit!!! 🤩🫣

14 dagen geleden

Hier ook heel herkenbaar, een ondernemend jongetje zit er al in de buik. Ik kan mij heel goed vinden in het stukje opvangen en wegpuffen. Ik ben bijna 32 weken en hij schopt al goed tegen me ribben aan, mijn placenta zit achter. Maar ook super fijn om de bevestiging te krijgen natuurlijk! Succes nog 🥰