220 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Hoe is het mogelijk hè, dat de precies dan bellen 🙈
En dan die vlooien, ve ...
Nou echt he! Gister nog contact gehad en heb vandaag de echo in het zkh en vrijdag hebben we een afspraak met de arts dus ik ben benieuwd.
Hier ook de eerste keer vlooien, oudste kat is bijna 6 jaar. Ik zou inderdaad maar wat vlooienspul halen ja, zit je niet op te wachten als de kleine er straks is..
Geef je vanmiddag een update als je de uitslag hebt?
4 maanden geleden
Reactie op silvg
Hi! Ik heb ook hg maar me nooit hier gemeld. Ik schijn een heftige variant ...
Jeetje wat heftig! Hoe gaat het nu met je? Zijn de laatste loodjes te doen?
Dat zijn wel flink wisselende waardes zeg! Ik heb deze ochtend de echo in het ziekenhuis, ik hoop dat ze op betere waarde uitkomen, maar mn verloskundige zei dat ik daar niet vanuit moet gaan. Baby werd met 32+6 op 1800 gram geschat en gister met 35+3 op 1950 gram. Echt wel klein dus. Met 13 en 20 weken lag alles op het gemiddelde en de benen lagen er ver boven zelfs. En nu alles rond of onder de ondergrens.
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Nou, net de uitslag gehad en uit de kweek konden ze toch geen bacterie vind ...
Dat is goed nieuws!
Hier gelukkig ook (voorzichtig) goed nieuws! Ze vertelde tijdens de echo al wat dingen. Navelstreng doorbloeding en doorbloeding in het het hoofdje zagen er goed uit!
Ook was de meting van het buikje hier toch echt een stuk gunstiger! Ze dacht dat de verloskundige misschien de verkeerde ruglijn had gepakt, met de andere lijn kwam zij ook op een te kleine waarde uit namelijk.
Vrijdag het gesprek met de gynaecoloog, maar we hebben echt een stuk minder stress nu gelukkig.
4 maanden geleden
Reactie op Dekker28
Jeetje wat heftig! Hoe gaat het nu met je? Zijn de laatste loodjes te doen? ...
Het gaat nu wel oke. Ben op m'n best als ik het vergelijk met eerder in m'n zwangerschap. Heb veel meer energie en ben niet meer volledig bed gebonden. Heb het alsnog wel zwaar en hoop dat hij snel komt 😅
Ik ben benieuwd wat ze bij jou doen bij de afbuigende groeicurve! Ik hoopte ergens stiekem dat ze hem gingen halen en was lichtelijk teleurgesteld 😅
4 maanden geleden
Update:
Uitslag was best goed. Gynaecoloog vond de nieuwe meting goed in elk geval. Hartje klopt gewoon goed en baby is gewoon lekker bewegelijk dus dat is heel goed allemaal. Ik heb alleen weinig vruchtwater, net voldoende wel. Maar daarvoor moet ik over 2,5 week weer op controle komen bij de gynaecoloog. Mocht het dan wel te weinig zijn geven ze waarschijnlijk het advies om in te leiden. Verder val ik wel weer onder mijn eigen verloskundige gelukkig!
4 maanden geleden
Reactie op Dekker28
Update:
Uitslag was best goed. Gynaecoloog vond de nieuwe meting goed in el ...
Ah dat is goed nieuws! Wat fijn!
Van het vruchtwater misschien iets minder maar je bent al ver in je zwangerschap en als inleiden dan de oplossing is. Tenminste, dat zeg ik heel gemakkelijk maar misschien zie je dat zelf anders!
Ben in elk geval blij dat je kindje het goed maakt!
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ah dat is goed nieuws! Wat fijn!
Van het vruchtwater misschien iets minder ...
Zelf heb ik niet de voorkeur voor een inleiding eigenlijk. Ik wacht het gewoon rustig af, het geeft wel echt rust dat het niet allemaal ineens met spoed moet gebeuren nu en ik weer terug mag naar de verloskundige. Die zie ik natuurlijk al bijna 30 weken nu haha.
Heb jij al een datum voor je inleiding?
4 maanden geleden
Reactie op Dekker28
Zelf heb ik niet de voorkeur voor een inleiding eigenlijk. Ik wacht het gew ...
Snap ik helemaal hoor! Als ik diep in m’n hart kijk, zou ik t ook liever anders hebben!
Mijn inleiding staat in principe gepland voor over 3 weken, tenzij ik nog van gedachte verander of de planning daar te druk is haha