220 Reacties
vor 10 Monaten
Reactie op Kellaaa
Ik mag mijn vk overigens wel in t weekend bellen voor dringende vragen en o ...
Mijn eerste afspraak voelde ik me nog goed, tweede afspraak wel besproken maar we waren ook lang bezig met de echo omdat ukkie niet mee wilde werken. Toen zei ze vooral ga vooral naar de huisarts voor andere medicijnen want dit is echt niet je enige optie. Maar denk dat als ik maandag bel ze wel meer willen doen
vor 10 Monaten
Reactie op Kellaaa
Ik sta idd in verbinding met het zkh omdat ik paar x ben opgenomen en zij b ...
Hier precies hetzelfde, en het gevoel dat je echt serieus genomen wordt is zo fijn. Anders moet je jezelf continu verdedigen bij de huisarts en daar heb je gewoon echt de energie niet voor…
vor 10 Monaten
Reactie op Dekker28
Mijn eerste afspraak voelde ik me nog goed, tweede afspraak wel besproken m ...
Ach ik voel met je mee, het is zo akelig! En ik kan geen andere/betere tips bedenken dan die al zijn gegeven. Ik hoop echt zo voor je dat je zofran voorgeschreven gaat krijgen en dat je je daardoor een stuk beter gaat voelen! Sterkte!😘
vor 9 Monaten
Reactie op Dekker28
Nou ik heb nu een paar dagen zofran en wat een verbetering al! Ik zat op he ...
Ohhh meid wat ben ik blij voor je!! Bij mij werd her overgeven ook zoveel beter na die zofran!
Voel me nog steeds niet helemaal lekker enzo hoor maar het is idd geen gedoe meer met zkh enzo
Echt blij voor je!!
vor 9 Monaten
Reactie op Kellaaa
Ohhh meid wat ben ik blij voor je!! Bij mij werd her overgeven ook zoveel b ...
Bij jou nog geen verbetering dus?
Inderdaad niet helemaal over, maar wat misselijkheid na het eten neem ik echt voor lief als dat betekent dat ik weer kan eten! En heel blij dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde, maar wel heel fijn om zo serieus te worden genomen!
vor 9 Monaten
Reactie op Dekker28
Bij jou nog geen verbetering dus?
Inderdaad niet helemaal over, maar wat m ...
Ja klopt, vond het ook zo’n verademing om weer soort van normaal te kunnen eten!
Hier gaat het langzaam aan wel beter hoor maar de avonden ben ik wel flink misselijk en geef ik soms nog over. Heb nu wel omeprazol voor het maagzuur en dat scheelt wel iets.
vor 9 Monaten
Reactie op Dekker28
Nou ik heb nu een paar dagen zofran en wat een verbetering al! Ik zat op he ...
Ohh wat fijn voor je! Dan voel je je ook weer iets meer mens worden! Hopelijk zet het door en mag je met de week steeds een stukje meer beter gaan voelen! Hier nu bijna 16 weken en indd nog steeds een niet lekker gevoel maar wel iets meer eetlust. Alleen afgelopen dagen helaas een pittige buikgriep gehad waardoor je merkt dat je gewoon meteen weer door je reserves heen ben😨 Iedere week is er 1, dichter bij ons doel🥰
vor 9 Monaten
Reactie op aal94
Ohh wat fijn voor je! Dan voel je je ook weer iets meer mens worden! Hopeli ...
Jaa! Vandaag mijn teamleider gesproken telefonisch die zei ook: nou je klinkt wel alsof er weer wat leven in je zit.
Oef wat naar! Ik doe er echt alles aan om buikgriep te vermijden lijkt me echt vreselijk om dat nog bovenop alles te hebben. Gaat het weer wat beter?
Precies elke week is er weer eentje 🥰 maar wel echt fijn om te kunnen zeggen dat je niet "gewoon" misselijk bent, wat iedereen wel denkt.
vor 9 Monaten
Reactie op Dekker28
Jaa! Vandaag mijn teamleider gesproken telefonisch die zei ook: nou je klin ...
Ja ik ga gelukkig weer wat meer opknappen maar het in inderdaad niet iets wat je erbij kan hebben. Ik merk gewoon dat het kleine beetje reserve wat ik net aan het opbouwen ben meteen weer helemaal weg is.
vor 9 Monaten
hoe gaat het met jullie? Hier blijf ik een beetje hangen op het niveau van 1 dag goed, en dan weer 2/3 dagen bijkomen met een soort terugval. Geen energie, veel walgen nog, gelukkig niet meer overgeven. Ik ben nu 17 weekjes. Ik ben sinds deze week ijzer gaan bijstellen omdat deze iets aan de lage kant is, hopelijk doet dat iets voor m'n energie. Hoe is het met jullie eetlust? Ikzelf heb nog steeds niet heel veel trek en veel dingen smaken niet hoe ze in mijn hoofd horen te smaken zeg maar...
vor 9 Monaten
Reactie op aal94
hoe gaat het met jullie? Hier blijf ik een beetje hangen op het niveau van ...
Ik hang ook op zo’n niveau.. soms heb ik echt een goede dag maar over het algemeen ben ik toch veel misselijk en met name ‘s avonds is het echt waardeloos. Ik geef idd ook zo goed als niet meer over maar ben ‘s avonds wel dusdanig misselijk dat ik voel dat ik het wel zo kunnen als ik boven de wc zou hangen.
Ik heb daarentegen dan wel weer eetlust, ik heb het idee dat ik moet blijven eten om misselijkheid wat tegen te gaan.
Ik probeer me ook niet zoveel te beperken meer overdag in wat ik doe, ik ben toch wel misselijk. Dus probeer af en toe toch maar gewoon de deur ff uit te gaan!