19 Reacties

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft ook veel last gehad van zijn buik. Op maandag had hij de vacinatie gehad. Dinsdag begon de pijn en woensdag heeft hij echt de hele dag gehuild daarna werd het weer minder.

2 maanden geleden

Haha ja maar dat werd bij mij ook wel verteld dat ie de komende 2 weken wat meer last kon krijgen van zijn darmpjes. Ze zeiden ook dat ik na zijn broek verschonen de handen moest wassen zodat wij zelf er geen last van kregen. Is er bij jullie niks verteld door de verpleegkundige?

2 maanden geleden

Reactie op coco1109

Haha ja maar dat werd bij mij ook wel verteld dat ie de komende 2 weken wat ...
Ze zei eigenlijk alleen dat hij diarree kon krijgen en 1 a 2 dagen last van zijn buik. In plaats daarvan poepte hij een paar dagen niet en is hij het nu aan het inhalen. Goed om te weten dat het dus 2 weekjes kan duren, dankjewel! :)

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft het vaccin vrijdag gehad, en maandag en vannacht was hij extreem onrustig. Veel krampjes en vaak ontlasting. Ik heb de huisarts gebeld want het cb had gezegd 1/2 dagen last van zijn buik. Maar volgens de huisarts kan t tot 8 dagen na het vaccin aanhouden.

2 maanden geleden

Hier heeft ons meisje vorige week donderdag het vaccin gekregen en heb vandaag en gisterenavond ineens dat ze niet meer lekker tevreden is. Veel last van krampjes, veel scheetjes maar ook moeilijk weg te leggen. Ze slaapt wel op mensen maar zodra je haar weglegt dan gaan meteen de ogen open

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft het vaccin vandaag gehad. Ben heel benieuwd want zijn broer is morgen jarig (wordt 3 jaar) en donderdag willen we naar de Efteling

2 maanden geleden

Hier ook donderdag gehad en ook meer krampjes, meer scheetjes maar ook afgelopen dagen meer voeding teruggegeven. Schijnt er allemaal bij te kunnen horen..

2 maanden geleden

Hier afgelopen maandag vaccin gehad. Ben wel benieuwd wanneer we iets typeren als heftige buikpijn en excessief huilen. aangezien we dan de huisarts moeten bellen. Je wilt geen overbezorgde ouder zijn, maar ik vind dit nog veel heftiger dan de eerdere krampjes. Sinds vandaag huilt de kleine man hier elk uur extreem. Lijf kronkelt aan alle kanten en niet te troosten, tot het weer even weg zakt. We waren net door de kramp periode heen, zo sneu.

2 maanden geleden

Heb haar nog nooit zo gezien. Heel onrustig al 2 dagen. Niet happy, krampen, meer spugen. Ze schreeuwt het uit van de pijn. Is het bij jullie al over ? Hoelang duurt dit :(

2 maanden geleden

Reactie op mar120517

Hier afgelopen maandag vaccin gehad. Ben wel benieuwd wanneer we iets typer ...
Onze beeb heeft dat sinds vanavond ook. Echt extreem huilen en zielig. In de draagzak slaapt ze nu eindelijk. Hoe gaat het bij jullie? Heb je de huisarts gebeld?

2 maanden geleden

Ik heb haar toch een halve zetpil gegeven (ook al mag het nog niet helemaal). Hele avond ontzettend huilen, scheten en pijn. Dinsdag de druppels gekregen. Ik heb toch een beetje spijt als ze zo ontzettend zielig is. 😔

2 maanden geleden

Bij ons is het nu een week geleden en nog steeds is het erg onrustig in zijn buik… hoop dat het afneemt dit weekend 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op Ninlang25

Onze beeb heeft dat sinds vanavond ook. Echt extreem huilen en zielig. In d ...
Ik ben weer gestart met de infacol. Dat lijkt toch wel te helpen. Wel al drie volle luiers en onrustig in z’n buikje maar niet meer zo heftig gehuild van de pijn. Hopelijk blijft het vannacht ook zo. Het was afgelopen nacht echt drama. Hoe is het bij jullie intussen?

2 maanden geleden

Reactie op Novdb

Ze zei eigenlijk alleen dat hij diarree kon krijgen en 1 a 2 dagen last van ...
Oh wat gek dat zij wat anders hebben gezegd! Hier ook wat meer moeite met poepen (heb wel een poepmonster hoor). Hij kreunde wat langer wat meer en het duurde even. We zijn nu een weekje verder en het is echt minimaal last eigenlijk maar mag echt niet klagen want de piek van krampjes was ook echt zo minimaal🙏🏻 maar merk wel echt het verschil met het rotavaccin en soms een spuitluier en als hij een maal poepte meerdere luiers achter elkaar moeten verschonen. Wilde vragen hoe het nu bij jou ging maar lees nu net je reactie hihi. Hoop voor je op een goede nacht🙏🏻 hier zat ie flink te poepen bij m’n moeder in de armen en die was echt geshockeerd met wat voor geweld😂 en vooral scheetjes ook trouwens!

2 maanden geleden

Mogelijk is het ook wel een combinatie van alles bij elkaar. Er valt natuurlijk ook precies een 'sprongetje' in deze periode, de darmkrampen komen rond week 6-8 tot een piek én dan nog dat vaccin erbij.. Die van ons is volgende week aan de beurt met het vaccin. Ben benieuwd.. kijk er iig niet naar uit🙄

2 maanden geleden

Reactie op Pindakaas0904

Mogelijk is het ook wel een combinatie van alles bij elkaar. Er valt natuur ...
Ja het zal inderdaad een combinatie zijn van het vaccin, de normale krampjes, sprongetje en de warmte van de afgelopen dagen werkt denk ik ook niet mee 😅

2 maanden geleden

Reactie op coco1109

Oh wat gek dat zij wat anders hebben gezegd! Hier ook wat meer moeite met p ...
Lief dat je wilde vragen hoe het ging! Zijn wakkere momenten blijft hij veel kramp hebben, maar na gister van 8 tot 10 veel onrust sliep hij daarna tot 4. Wat betreft de nachten niks te klagen dus! 😊

2 maanden geleden

Reactie op Pindakaas0904

Mogelijk is het ook wel een combinatie van alles bij elkaar. Er valt natuur ...
Helemaal mee eens

2 maanden geleden

Mijn dochter heeft nergens last van gehad gelukkig. Ik begon me al af te vragen of dit misschien een ander ‘soort’ vaccin is zonder bijwerkingen ofzo 😅 maar vervelend voor jullie kindjes dat dat helaas niet het geval is…