23 Reacties

4 maanden geleden

Vertel mij wat, ze hangen op mijn buik 🤣 ik heb hier meegroei Bh's. Eén van medela en één van de prenatal. Die van Medela is wel echt heel fijn!

4 maanden geleden

Deze is het

4 maanden geleden

Reactie op MMNW

Vertel mij wat, ze hangen op mijn buik 🤣 ik heb hier meegroei Bh's. Eén va ...
Is de stof wel ademend als het ware? Ik krijg anders snel van die 'smetplekken' sorry tmi! Omdat het de borsten tegen elkaar aandrukken.

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Is de stof wel ademend als het ware? Ik krijg anders snel van die 'smetplek ...
Je de stof is echt luchtig, niet van dat zweetspul. Die van de prenatal is meer van dat zweetspul

4 maanden geleden

Ik vind de voeding bhs van elomi echt heel fijn. Stevig, vallen wel hoog maar daardoor blijft alles wel goed zitten en het helpt ook bij bv geven (als in: ik hoef m'n borst minder of niet met m'n hand te ondersteunen

4 maanden geleden

Superbra in Utrecht heeft fijne bh's voeding als gewone ook voor grote borsten!

4 maanden geleden

Ik heb van de bon prix even de goedkope katoenen gekocht en bijna de hele tijd mee gedaan vorige keer borstvoeding! Niet super stevig maar even voor de overbrugging van zwanger naar borstvoeding heel fijn. Vond borstvoeding met grote borsten juist heel fijn want kon ze alle kanten op leggen😂

4 maanden geleden

Vervelend! Het is niet zo dat ze met bv nog groter worden. Die groei heb je nu al gehad. Als je borsten vol zijn zijn ze wel echt groter, maar dan na het drinken weer kleiner.

4 maanden geleden

Ik heb van die padded topjes van h&m, heb sinds vorige zwangerschap ook echt een mega cup en voedingsbhs zijn allemaal net te klein of er komt zo'n vetrandje overheen zegmaar

4 maanden geleden

Reactie op MMNW

Deze is het
Dankjewel!!

4 maanden geleden

Reactie op MMNW

Vertel mij wat, ze hangen op mijn buik 🤣 ik heb hier meegroei Bh's. Eén va ...
Dat heb ik ook 😂 echt vreselijk 😂

4 maanden geleden

Bij Bressy (online shop) hebben ze heel fijne voedingsbh's die heel zacht en elastisch zijn, ook in grote maten. Misschien kun je dat op de gok bestellen en passen? Kun je altijd terugsturen als het niet past. Ze hebben nu 1 + 1 gratis. Verder, mocht je ooit in het hoge noorden in de buurt van Leeuwarden komen 😋, dan raad ik je van harte Famke C aan. Bij deze lingeriezaak werken ze op afspraak en nemen ze alle tijd voor je. Ze hebben specifieke ervaring met grote maten en borstvoeding en zwangerschap. Daar vind je sowieso een borstvoedingsbh die je fijn vindt! Geen idee of je hier iets aan hebt, maar wie weet (: Overigens werden mijn borsten tijdens en na de borstvoeding uiteindelijk kleiner dan dat ze ervoor waren. Ja, aan het begin krijg je erg last van stuwing en zullen ze een tijdje wat groter zijn, maar dat wordt echt minder als de melkproductie en de voeding in balans is. Succes! 😊

4 maanden geleden

Reactie op MamaDMS

Bij Bressy (online shop) hebben ze heel fijne voedingsbh's die heel zacht e ...
Ik heb toen met mijn cup F de Bressy geprobeerd. Dit was echt een votje en had de grootste maat besteld. Echt 3 keer niks voor grote borsten vond ik.. en ze hebben dezelfde dingen gewoon uit China🫣 dus dat zou een hoop verklaren

4 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Ik heb van die padded topjes van h&m, heb sinds vorige zwangerschap ook ...
Heb je een foto of link? Klinkt fijn maar kan ze niet vinden

4 maanden geleden

Reactie op MamaDMS

Bij Bressy (online shop) hebben ze heel fijne voedingsbh's die heel zacht e ...
Dankjewel voor je tips! Ik volg Famke C op insta haha, wil er graag een keer naar toe. Ik woon zelf in Zeeland, dus dat is ongeveer de grootste afstand die je af kan leggen in Nederland haha. Ik ga even bij Bressy kijken!

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ik heb toen met mijn cup F de Bressy geprobeerd. Dit was echt een votje en ...
Klopt ik heb exact deze bh’s van shein. Setje van 2 voor €9 😂

4 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Dankjewel voor je tips! Ik volg Famke C op insta haha, wil er graag een kee ...
Dit zijn precies dezelfde 🙈 ik heb ze ermee geconfronteerd via dm en ze gaven inderdaad toe dat ze in China produceerden. Alleen als je bij hen koopt dan heb je Nederlandse klantenservice etc en ja dat is fijn, maar het prijsverschil is echt zware afzetterij. Just saying! ❤️

4 maanden geleden

Ik heb de vorige bv periode (thuis) vooral sporttopjes gedragen zoals op de foto of van die bh hemdjes van de Primark zonder beugels. Vaak ook een combo van beiden. Als ik de deur uitging dan droeg ik een normale BH. Ik en voedingsbh's zijn geen vriendjes. Moet wel zeggen dat ik af en toe live voedde maar eigenlijk fulltime kolfde. Wil nu weer hetzelfde gaan doen. Mijn borsten zijn na de bv periode niet echt weer geslonken, hooguit wat slapper en verdrietiger geworden. Zat toen nog op een F en nu weer (net als vorige zwangerschap) op flinke F/G cup.

4 maanden geleden

Hier ook grote maat (cup H) ik gebruik van die elastische sport bhs in de eerste weken, maar die geven niet veel steun. Verder beugel voedingsbhs voor als ik weer op de been ben die voor mij goed werkt "pure voedingsbh" van freya, besteld bij annadiva

4 maanden geleden

Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en heb destijds aan het einde van de zwangerschap 2 voedingsbh’s aangeschaft op maat bij een winkel voor grote maten (toevallig ook bij Famke C) Met een grotere maat staat het toch veel mooier onder je kleding dat de BH op maat is vind ik persoonlijk. In de eerste weken/luie dagen zijn sporttopjes ook prima te doen. Na de stuwing was bij mij de cupmaat is niet groter geworden dan eind van de zwangerschap dus je zou ze al aan kunnen schaffen. Bij mij werden ze gelukkig weer kleiner naar de oude maat. Volgens mij heeft wel of niet borstvoeding daar geen invloed op!