9 Reacties

3 maanden geleden

Gewoon zo doorgaan met blijven aanleggen! Je productie is nu waarschijnlijk nog heel laag omdat je kindje ook nog maar heel weinig drinkt tijdens voedingsmomenten. Als het goed is gaat dit vanzelf meer worden naarmate de behoefte van je kindje stijgt :)

3 maanden geleden

Dat is heel normaal! De eerste dag zijn het maar een paar druppels colostrum. De 2de dag nog een paar druppels meer. Babies hebben reserve de eerste 24-48 uur en uit die paar druppels halen ze genoeg energie om te zuigen en de melkproductie op gang te laten komen. Deze komt meestal op dag 3,4 of 5 pas echt op gang. Als hij vraagt aanleggen. Ook al was dat een uur geleden ook al zo

3 maanden geleden

Je doet het precies goed 😀

3 maanden geleden

Je doet het goed! Op de website van Teddy Roorda (lactatiekundige) staat veel uitgelegd over de eerste week borstvoeding en afgelopen week kon ik een checklist kraamweek downloaden. Daar stond heel veel info in per kraamdag. Ik kan 'm naar je toe sturen?

3 maanden geleden

Dit was bij mij ook zo, nu na 5 dagen stroomt het eruit haha. Gewoon zo doorgaan je doet het hartstikke goed!

3 maanden geleden

Ja heel normaal inderdaad! Komt echt goed als je zelf voldoende blijft eten/drinken ook. Succes!

3 maanden geleden

Heel erg bedankt voor jullie reacties!

3 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Je doet het goed! Op de website van Teddy Roorda (lactatiekundige) staat v ...
Graag!

3 maanden geleden

Reactie op Isa1234

Graag!
Heb je een vriendenverzoek verzoek gestuurd!