17 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind Lowen dan het mooist, zonder accenten of zo, maar het is zo persoonlijk 😅

2 jaar geleden

Ik vind Lowen het mooist.

2 jaar geleden

Wij hebben heel toevallig deze naam ook op ons lijstje gehad. Wij dachten toen aan Loan of Lowan.. anders zou ik persoonlijk kiezen voor Lowen. Als je de de klemtoon op de E wilt hebben is het lowèn als in 'Lo-WEN' snap je wat ik bedoel? Ik vind de laatste persoonlijk meer voor meiden, maar dat is persoonlijk 😄

2 jaar geleden

Ligt eraan hoe je wil dat het klinkt :-) Lowan lees ik meer als Amerikaanse naam “Lo-wen”. Loèn, Lowèn als hetzelfde zoals je het leest (qua uitspraak) en Louen lees ik meer als Loe-en. Vind Louen niet meisjesachtig, maar naar mijn mening wat ‘vergezocht’, net als Loèn. Maar ik hou niet van “creatieve” of “vernieuwende” namen, dus dat is natuurlijk heel persoonlijk :-)

2 jaar geleden

Lowen

2 jaar geleden

Lowen

2 jaar geleden

Reactie op Brittmerkx

Wij hebben heel toevallig deze naam ook op ons lijstje gehad. Wij dachten t ...
Ja Loan heb ik ook overwogen maar vind ik toch lastig omdat het lening betekend in het Engels natuurlijk. Lowen vind ik dan net wat leuker dan Lowan. Schrijfwijze vind ik Loan in principe mooier

2 jaar geleden

Reactie op Eline-1993

Ja Loan heb ik ook overwogen maar vind ik toch lastig omdat het lening bete ...
Oh, dat wist ik niet! 🤭

2 jaar geleden

Ik zou zo min mogelijk è doen, omdat hij dan altijd zijn naam zal moeten spellen. Lowen vind ik het mooiste, maar het is heel persoonlijk. Leuke vraag! Succes met de rest van je zwangerschap

2 jaar geleden

Lowen

2 jaar geleden

Onze dochter het Louèn en ben inmiddels al wat andere meisjes tegen gekomen met deze naam dus ik vind het wel echt een meisjes naam! Voor een jongen zou ik voor Lowen gaan. Zonder streepjes. Dat voorkomt veel verwarring en iedereen weet wel hoe je Lowen uitspreekt denk ik

2 jaar geleden

Lowen

2 jaar geleden

Lowen of Lowan

2 jaar geleden

Lowen!😊 echter spreek je ze allemaal net wat verschillend uit dus ik zou de schrijfwijze aanhouden van hoe jullie willen dat het uitgesproken wordt!

2 jaar geleden

Lowen! 🙂 Hoe minder vragen over het uitspreken hoe beter in over het algemeen mijn motto 😉

2 jaar geleden

Of Loën 😜 Uit het rijtje vind ik Lowen qua schrijfwijze het beste!

2 jaar geleden

Lowen