9 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb exact hetzelfde met 38.3 Denk gewoon afscheiding.. vruchtwater herken je echt wel

4 maanden geleden

Vruchtwater heeft een zoetige geur. Je zou dus even moeten ruiken welke geur het heeft. Het zou natuurlijk kunnen dus check dat eerst ff. Als het zoetig is bel je je verloskundige. Zo niet...geduldig afwachten.

4 maanden geleden

Ik had dit ook ik dacht ook vruchtwater toen ging ik naar de ziekenhuis was vals alarm 😅

4 maanden geleden

Als het echt wittig is, is het ws geen vruchtwater.. Kan op zich wel een begin zijn van iets, misschien je slijmprop die gaat loslaten een dezer dagen bijvoorbeeld.

4 maanden geleden

Gebroken vliezen herken je echt wel. Toen mijn vliezen braken, kwam het er echt in vlagen uit alsof ik aan het plassen was en niet tegen kon houden. Je kan voor de zekerheid een maandverband in doen, of iets van een boterham zakje om het op te vangen. Als je twijfelt altijd bellen naar verloskundige 😊

4 maanden geleden

Vruchtwater zul je herkennen als het de tijd nadat je dat ene beetje verloor blijft lopen en niet meer stopt. Dus je zult constant nieuwe natte flansjes krijgen. Hoeft niet in een keer mega veel te zijn, kan ook met beetjes maar je ondergoed is er wel goed nat van en dat stopt vervolgens niet meer.

4 maanden geleden

Ik heb dit al meer dan een week, het is afscheiding wat af en toe er ineens uit loopt😅

4 maanden geleden

Als het gebroken vliezen zijn dan kun je ook op je hand blazen . Verlies je dan een beetje dan weet je dat dit vruchtwater is (kan ook door een klein scheurtje minimaal verlies zijn hoor!) Toen mijn vliezen braken, voelde t gelijk heeeel warm en redelijk wat. Mijn verband (wasbaar maandverband) die ik in had was eigenlijk een nacht verband en die was direct volgezogen. Iedere stap die ik zetten verloor ik een klein beetje.

4 maanden geleden

Bedankt allemaal. Verloskundige net gecheckt maar geen gebroken vliezen. afwachten dus