12 Reacties
3 maanden geleden
Hier 7 juli bevallen, ook flesvoeding vanaf begin. En ik ben momenteel ongesteld, dus zou zeker kunnen.
3 maanden geleden
Ik ben 11 juli bevallen en al even gestopt met vloeien. Vanmorgen helderrood, waarvan ik ook denk dat dat mijn menstruatie is, maar weet het dus niet zeker😂 ik geef ook flesvoeding!
3 maanden geleden
Bij onze dochter heb ik 5.5 week gevloeid, toen 2 dagen niks en toen werd ik ongesteld 🥲
Ik ben nu 3 juli bevallen en heb ook al een week krampjes, sinds een dag of 3 wel meer, langere en intensere krampen. Ook ineens meer afscheiding sinds 2 dagen. Ik zit ook te wachten op mijn menstruatie. Nouja, ik bedoel dat ik hem verwacht. Ik zit er eigenlijk helemaal niet op te wachten natuurlijk🤣🤣
3 maanden geleden
Ik ben 4 juli bevallen en heb ca. 4 weken gevloeid.
Dat was 5 dagen weg en begon toen weer. Toevallig had ik een controle bij de vk in het ziekenhuis en zij zei inderdaad dat ik aan het menstrueren was 🥲 Als je geen borstvoeding geeft komt dat veel sneller weer op gang zei ze.
3 maanden geleden
Reactie op AAACCJ
Ik ben sinds vandaag weer helderrood bloed ,13 juli bevallen. Ook een naar ...
Hier hetzelfde.. 22 juli bevallen en sinds vandaag weer helderrood bloedverlies na een paar dagen helemaal niet meer gevloeid te hebben. Heb ook aan de rechterkant 'zeurende' pijn in onderbuik. Geef ook borstvoeding dus geen idee of dit al menstruatie kan zijn.