8,5 week geleden heb ik een geplande keizersnede gehad. Sinds een paar dagen heb ik krampen in mn onderbuik, wat me doet denken aan menstruatie krampen. Ik verlies alleen geen bloed, dus ben dan toch niet ongesteld? Kan dat zomaar? Ik ga nu gekke dingen denken als, "ze hebben me niet goed dichtgenaaid en nu kan het bloed er niet goed uit" 😅
Ik geef trouwens volledige borstvoeding, dus hoop eigenlijk voorlopig niet ongesteld te worden, haha
Ik heb ook een keizersnede gehad en na 5 weken (vloeien gestopt na 4 weken) kreeg ik menstruatiekrampen maar geen bloedverlies. Toen met 6 weken toch ongesteld geworden maar helemaal geen krampen meer!
Ik heb dit ook maar geen keizersnede gehad! En geef ook volledig bv. Vorige zwangerschap duurde het 6 maanden en was het onregelmatig tot einde bv. Toen ik stopte weer strak op schema haha.
Maar deze keer krampen gehad en toen 2 keer bloed verlies gehad, ik denk echt dat het m’n menstruatie was maar de vk denkt van niet. Maar herken die krampen als geen ander
Thanks voor jullie reacties! Ben dus zeker niet de enige, en heeft niks te maken met de ks denk ik dan ;-)
Ben ook wel benieuwd wat er gaat gebeuren ja haha
Pff ik heb ook echt krampen, rugpijn, prikkelbaarder en hoofdpijn alsof ik
Ongesteld moet worden de afgelopen dagen maar er komt nog niks.. heb dit absoluut niet gemist 🫣