18 Reacties
3 dagen geleden
Geen tips maar ik volg. Bij ons in bed kan meneer ook to 2-3 uur slapen. Maar in ze eigen bed altijd maar 1 uur 10. En dan redt hij het zo tot 18.30/19.00 en dan om te slapen tot 07.00.
3 dagen geleden
Hier verschilt het ook heel erg! Maar vaak toch wel minimaal 2 uur. Als hij de dag prima volhoudt zou ik me er niet al te druk om maken. Misschien wordt het nog langer. En af en toe even bij oma en opa op bed leggen voor een extra uurtje 😂
2 dagen geleden
Ik vind het ook niet erg dat hij ‘maar’ 1,5 uur slaapt! Maar gewoon omdat hij tot 3 weken terug overdag toch wel met mak (met toen nog 2 slaapjes) 2,5-3 uur per dag sliep en nu dus ‘maar’ 1,5 uur. Als hij het er goed op blijft doen vind ik het prima, maar het lijkt mij zo weinig gezien zijn leeftijd! Bedankt voor jullie berichtjes!
2 dagen geleden
Reactie op barbzz
Waarom ben je überhaupt naar 1 gegaan als ik vragen mag? Bij mij lukte 2 me ...
De nachten werden onrustiger terwijl hij altijd doorsliep. We hebben dit 3 weken aangekeken om te kijken of het een regressie was, maar dat leek het niet te zijn! Sinds we over zijn gegaan op 1 dutje, zijn de nachten weer goed en hij ging zich ook wel erg verzetten bij het eerste dutje.
2 dagen geleden
Hier in het begin ook eerst slaapjes van 45 minuten tot anderhalf uur. Nu meestal anderhalf uur en zo’n 2x per week slaapt ze wat langer. Ze zal het dan nodig gehad hebben en verder niet denk ik, want ze doet het hier prima op. Inmiddels al wel meer dan een maand over op 1 slaapje.
2 dagen geleden
Reactie op Xlis
Hier in het begin ook eerst slaapjes van 45 minuten tot anderhalf uur. Nu m ...
Fijn om te horen! Het geeft al rust te horen dat dit vaker zo is! En ik vertrouw er maar op dat hij er genoeg aan heeft. De nachten zijn goed en hij is vrolijk! Dus het zal goed zijn zo🙏🏼
gisteren
Reactie op Rooss97
Hier ook hoor, 1 uur max. 1,5 uur op dit moment, we zijn sinds een week ove ...
Yes precies! Ben er inmiddels oké mee! Fijn om de ervaringen van andere mama’s te horen. Bij opa en oma en het kinderdagverblijf slaapt hij gerust 2,5 uur en moeten ze hem wakker maken! Zal daar meer prikkels krijgen en vermoeider zijn, blijkbaar heeft hij thuis genoeg aan 1,5 uur! Hij doet het er erg goed op, dus daar vaar ik maar op!🙏🏼❤️