Ons zoontje heeft heel veel last van krampjes. Op aanraden gebruiken we nu zo’n 1,5 week VSM cinababy maar ik vind niet dat het super veel doet.
Hebben jullie hier ervaring mee of met andere druppeltjes die kunnen helpen? Ik las ook bijvoorbeeld iets over etos baby druppeltjes?
Dat klinkt goed! Merk je minder darmpjes of had jullie kindje daar al wat m ...
Ze had voorheen best last van krampjes maar nu bijna niks meer! Alleen in de avond laat ze zich soms heel even horen vanwege krampjes maar de rest van de dag niks!
Wij hadden eerst Infacol maar na een paar dagen kwamen de krampjes weer terug. Sinds donderdag overgestapt op Etos eigen merk en geen krampje meer gemerkt bij hem! 🤞🏼
Rooibosthee !
Ik laat het in heet water trekken en dan afkoelen ( met dit weer thee drinken is voor mij niks haha !)
En geen tot weinig last van krampjes meer.
Ik gebruik sinds een paar dagen ook VSM, ze heeft wel minder lang last maar lees graag even mee wat anderen gebruiken.
Mijn kraamhulp raadde infacol af omdat het de darmen stil legt, terwijl deze nog vol in ontwikkeling zijn. Geen idee wat hier van waar is maar vind het daarom wel lastig om te kiezen wat ik nou moet gebruiken 😅
Tijdens zwangerschap zelf orthiflor start genomen en nu voor dochter probiotica druppels van Laveen.
Orthiflor wat lastiger verwerken in fles dan de druppels.
Ze heeft wel last van krampjes maar veel minder heftig en lang als onze zoon had. Gewoon af en toe.
Zoon ook infacol gebruikt, leek eerder placebo. Op aanraden van hier toen ook probiotica gaan toevoegen aan zijn fles.
Doen jullie bij elke fles de Etos druppels? Dus elke 3 uur?
Wij wel. Of althans, dat deden we maar daardoor kwamen er klontjes in de melk en zoog de fles vacuüm.
Dus nu geven we het op een lepeltje, maar wel alsnog voor elke voeding.
Vooralsnog, hij gebruikt het nu een week, merken we echt wel verschil t.o.v. Infacol.
Daarbij had ik het idee dat het maar tijdelijk werkte. 🤔
Voor hoelang hebben jullie de druppels van etos gebruikt? Bij ons zoontje werkt het echt heel goed, maar ben bang als we stoppen dat het weer begint. Maar wil het ook niet onnodig gebruiken.