48 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hier gaat het heel goed met Etos Baby Darmkrampjes. Ik vind de toepassing ( ...
Geef je dan op nuchter maag 19 druppels? Vind ik best wel veel. Drie druppels vitamine D gaat al lastig hier. Aaah! Helpt het meteen die druppels? Dank je wel!

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hier gaat het heel goed met Etos Baby Darmkrampjes. Ik vind de toepassing ( ...
Ja gewoon 20 druppeltjes in elke fles, dag en nacht. Gewoon in alle flessen dus. Even afkloppen, maar hier geen krampjes meer 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ja gewoon 20 druppeltjes in elke fles, dag en nacht. Gewoon in alle flesse ...
In alle flessen iedere keer 19 druppels? Ooh! Dank je wel! Ga het dan toch maar proberen.

2 maanden geleden

In de bijsluiter staat 20. Dus ik weet niet zo goed hoe je bij 19 komt 😅 Zal niet veel uitmaken hoor, maar het lijkt me zo'n raar getal 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Afkloppen en duimen zal je niet helpen. Het buikje masseren en hopelijk de druppels ook , succes

2 maanden geleden

Reactie op Isaaq

Afkloppen en duimen zal je niet helpen. Het buikje masseren en hopelijk de ...
??

2 maanden geleden

Doorslapen heeft ie al een paar keer gedaan, maar nog nirt standaard elke dag (mijn criterium daarvoor is minimaal 6 uur tussen 2 voedingen). Vanavond dacht ik, hmm, er zijn al 3 uur voorbij en we gaan richting de 4 uurtjes, maar ik ga toch maar even slapen, ik merk t wel als ie komt. Vervolgens word ik 3.5 uut later wakker van zijn miepje. Zat er gewoon 7 uur tussen! Moe ben ik nog steeds, maar dit was een welkome verrassing 😆 Was ik maar 2 uur eerder gaan slapen 🤣

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

??
Aparte reactie idd 😅😆

2 maanden geleden

Ze draaide zich gister in bed op haar zei🥰

2 maanden geleden

Mijn zoon heeft al eerder een paar lachjes laten zien maar vanochtend had ik echt minuten lange interactie met hem waarbij hij echt terug lachte wanneer ik naar hem lachte en ook z’n oogjes lachen nu echt mee 🥹 prachtig

2 maanden geleden

🥰

2 maanden geleden

Alleen maar lachen de laatste dagen 😍

2 maanden geleden

Hier gisteren een grote glimlach toen we voor het eerst z'n speelmat uitprobeerden ❤️ Hij lacht nog niet super vaak, maar áls 'ie lacht... 🫠😍

2 maanden geleden

Reactie op WeS187

Hier gisteren een grote glimlach toen we voor het eerst z'n speelmat uitpro ...
Wat een knapperd ♥️

2 maanden geleden

Wat leuk, al die lachende baby's 🥰 Zojuist heb ik mijn dochter voor het eerst voor een dutje in de ledikant op haar slaapkamer gelegd. Ze lag binnen 5 minuten te slapen, heerlijk! Misschien vindt ze het wel fijner dan in mijn armen en had ik hier al eerder mee moeten beginnen hihi.

2 maanden geleden

Hier begint ze ook geluidjes te maken. Als ze in de box ligt hoor je dan rammelen dat ze steeds bewuster tegen speeltjes slaat maar dan ook gekraai dat ze uit🥰. Als ze in de newbornzit aan tafel erbij zit kraait ze rustig door

2 maanden geleden

Lekker vrolijk in de draagzak😄

één maand geleden

Reactie op Wendyelst

Lekker vrolijk in de draagzak😄
Super leuke foto

één maand geleden

Hij draaide vandaag ineens om 🫨 9w3d 🤯

één maand geleden

Ons vrolijke mannetje 🥰