Hier gaat het heel goed met Etos Baby Darmkrampjes. Ik vind de toepassing ( ...
Geef je dan op nuchter maag 19 druppels? Vind ik best wel veel. Drie druppels vitamine D gaat al lastig hier. Aaah! Helpt het meteen die druppels? Dank je wel!
Doorslapen heeft ie al een paar keer gedaan, maar nog nirt standaard elke dag (mijn criterium daarvoor is minimaal 6 uur tussen 2 voedingen).
Vanavond dacht ik, hmm, er zijn al 3 uur voorbij en we gaan richting de 4 uurtjes, maar ik ga toch maar even slapen, ik merk t wel als ie komt.
Vervolgens word ik 3.5 uut later wakker van zijn miepje. Zat er gewoon 7 uur tussen! Moe ben ik nog steeds, maar dit was een welkome verrassing 😆 Was ik maar 2 uur eerder gaan slapen 🤣
Mijn zoon heeft al eerder een paar lachjes laten zien maar vanochtend had ik echt minuten lange interactie met hem waarbij hij echt terug lachte wanneer ik naar hem lachte en ook z’n oogjes lachen nu echt mee 🥹 prachtig
Wat leuk, al die lachende baby's 🥰
Zojuist heb ik mijn dochter voor het eerst voor een dutje in de ledikant op haar slaapkamer gelegd. Ze lag binnen 5 minuten te slapen, heerlijk! Misschien vindt ze het wel fijner dan in mijn armen en had ik hier al eerder mee moeten beginnen hihi.
Hier begint ze ook geluidjes te maken. Als ze in de box ligt hoor je dan rammelen dat ze steeds bewuster tegen speeltjes slaat maar dan ook gekraai dat ze uit🥰. Als ze in de newbornzit aan tafel erbij zit kraait ze rustig door