12 Reacties

17 dagen geleden

Dit soort dingen zijn echt niet bewezen helpend. Trap er niet in 🙈 Is er iets met je productie? Of heb je het idee dat je minder hebt oid?

17 dagen geleden

Reactie op Beanie85

Dit soort dingen zijn echt niet bewezen helpend. Trap er niet in 🙈 Is er ...
Ik heb het idee dat het minder wordt 😫

17 dagen geleden

Niet perse bewezen maar de producten die ze gebruiken kunnen wel voordelen hebben. Maar wel duur voor wat het is. Je kunt kijken naar de ingrediënten en enkele dingen (bijvoorbeeld dadels) zelf halen.

17 dagen geleden

Reactie op aardbeienbanaan

Niet perse bewezen maar de producten die ze gebruiken kunnen wel voordelen ...
Fenegriek en havermout ook positief effect. Google maar wat rond. Scheelt je in de portemonnee

17 dagen geleden

als je het idee hebt dat het minder wordt, schakel dan een lactatiekundige in voor advies!

17 dagen geleden

Reactie op aardbeienbanaan

Niet perse bewezen maar de producten die ze gebruiken kunnen wel voordelen ...
Ja maar dat is het, eventueel kan je zelf met voeding iets doen wat ietsje kan helpen. Maar dit soort producten zijn echt geldrovend en onnodig. Ze bedenken echt de gekste dingen €€€€€

17 dagen geleden

Reactie op R.C.G

Ik heb het idee dat het minder wordt 😫
Waar baseer je het op? Verder zou ik dus even googlen welke voeding wat kan helpen en anders een lactatiekundige inschakelen. Uiteindelijk is het vaak vooral een kwestie van meer aanleggen!

17 dagen geleden

Power kolven / vaak aanleggen helpt beter dan welke voeding dan ook. Kan het zijn dat je gewoon weer wat regeldagen hebt?

17 dagen geleden

Weet wel dat rond de 3 a 4 maand je melkproductie van hormonaal aangestuurd overgaat naar vraag en aanbod. Dus als je minder hebt, vaker aanleggen. Of bij kolven, vaker kolven. Goed eten, goed drinken en goed slapen helpt ook. Net als cashew noten, dadels, havermout, kokoswater.

17 dagen geleden

Geef je 2 borsten per voeding? Goed water drinken, kan menstruatie aankomen bijvoorbeeld

17 dagen geleden

Hi dames! Ja was benieuwd naar omdat ik zelf soms niet aan eten toe kom. Mijn dochter vraagt nog vaak om aandacht. En ze bevindt zich nu in een fase waar ze haar middag dutje niet wilt, terwijl ze op KDV geen problemen mee heeft. Mijn zoontje is wel vaak al voldaan op 1 borst overdag maar rond 16:00 tot 20:00 wilt hij vaker aan de borst. En om 23:00 wilt ook nog eventjes tot hij weer in de nacht om vraagt. Hij slaapt nog niet echt door😫. Voor de rest groet ie goed en zijn ontlasting is elke dag. Kolven doe ik alleen als ik tijd heb en wanneer mijn dochter naar KDV gaat.

16 dagen geleden

Reactie op R.C.G

Hi dames! Ja was benieuwd naar omdat ik zelf soms niet aan eten toe kom. M ...
Maar zolang je niet goed eet gaan andere dingen sowieso niet werken. Ik zou het gaan zoeken in makkelijk eten: gezonde, vullende eiwitrijke snacks bijvoorbeeld. En dingen voorbereiden als je even de tijd hebt, dan staat het voor het grijpen. Goed voor jezelf zorgen is belangrijk om goed goor je kindjes te kunnen zorgen!