Hey allemaal,
Side note: ik heb een angststoornis en loop bij de POP poli. Aankomende zondag krijg ik een ballon voor inleiding omdat ik psychisch helemaal op ben.
Vandaag voor de aller eerste keer in het ziekenhuis geweest in verband met minder leven voelen. Baby lag erg stil op de echo dus CTG gemaakt, bleek gelukkig goed te zijn.
Wegens hoofdpijn en opgezwollen gezicht en enkels urine nagekeken, bleek gelukkig ook goed te zijn.
De verloskundige belde mij een paar uur later met de urine uitslag en ik gaf aan dat ik nogsteeds geen beweging te hebben gevoeld. Zij gaf aan: morgen eventuele nieuwe CTG, geniet van je dag.
Maar ik geniet niet van mijn dag. Ik heb een angst en paniekstoornis en mijn grootste angst is de baby verliezen, hier heb ik hulp voor (gehad). Ik heb nog nooit gehad dat ik minder leven heb gevoeld en dit is een enorme trigger.
Aankomende zondag zou ik een ballonnetje krijgen om ingeleid te worden, maar ik merk dat ik nu zo onrustig ben, mezelf helemaal gek maar, niet opnieuw durf te bellen etc. Ik weet niet waar ik aan toe ben en wat ik moet doen. Ik wil gewoon NU mijn baby in mijn armen hebben.
Wat zou jij in mijn situatie doen? Wachten, niet wachten, ik maak mezelf gek. (Geprobeerd afleiding te zoeken, te rusten, te slapen, maar niks werkt..).
Sorry voor het emotioneel beladen bericht.