Dag dames,
Ik ben sinds borstvoeding aan de minipil, ik heb het idee dat ik minder migraine heb dan voorheen (kon ook door de bv komen). Maar daar ben ik dus inmiddels al een tijdje mee gestopt. Toen ik nog bv gaf ben ik 1 of 2x ongesteld geweest en daarna niet meer. Heel chill want dat kan met die minipil.
Nu merkte ik vandaag al een zwaar gevoel in mn bekken en lichte bloeding bij afvegen.
Ik ben benieuwd wie er nog meer aan de minipil is en hoe de menstruaties bij jullie verlopen (of helemaal niet). Vooral dus dames die al wel ongesteld geworden zijn. En niet als het nog weg is na de zwangerschap of tijdens borstvoeding.
Ik slik ook de minipil en heb juist veel langere periodes achter elkaar bloedverlies. Heel vervelend. Spiraal is niet echt een optie want die heeft mijn lichaam al 2x eerder afgestoten en ik zie een 3e poging niet zitten. Dus wachten tot ik klaar ben met bv en over kan op een andere pil.
Ik slik ook de minipil, 3 maanden al ongeveer.
Ik ben 5 weken na bevalling ongesteld geworden. Hierna begonnen met de minipil.
Met de minipil heb ik maar 1/2 keer hele lichte bloedverlies gehad.
Ik heb ook de minipil en al 3 keer in 1 maand tijd ongesteld geweest (ene keer meer of langer dan de ander). Heb alleen de eerste 3/4 maanden bv gegeven en ben ook van plan over te gaan op de normale pil